Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

W październiku 2021 r. przychody BoomBit wzrosły o +3% m/m

Udostępnij
  • Przychody z gier: 21,7 mln PLN (+3% m/m)
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,8 mln PLN (+6% m/m)
  • 19 mln pobrań
  • Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Darts Club, Construction Ramp Jumping

[mln PLN]

Wrzesień

Październik

Zmiana % m/m

Przychody z gier

21,14

21,69

+3%

Prowizje platform

1,13

1,33

+18%

User Acquisition

12,63

12,55

-1%

Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform

7,38

7,81

+6%

W październiku 2021 r. Grupa BBT (BOOMBIT) miała 21,69 mln PLN przychodów z gier (+3% m/m) i 12,55 mln PLN (-1% m/m) kosztów User Acquisition. Koszty prowizji platform wzrosły do 1,33 mln PLN (+18% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły w październiku 7,81 mln PLN (+6% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ciągu ostatniego miesiąca to 19 mln.

“W październiku ponownie przekroczyliśmy 20 mln zł przychodów. To już szósty taki miesiąc w tym roku i jednocześnie drugi najlepszy pod względem przychodów w naszej historii. Trend pokazuje, że sprawdza się nasza strategia oparta na 3 filarach: grach tworzonych wewnętrznie, spółkach joint venture oraz zewnętrznych projektach wydawniczych, a także rozbudowanym portfolio gier hyper-casual. Gry, które wydaliśmy w ostatnich miesiącach, zgodnie z planem mają dobre wyniki. Wciąż pracujemy nad nowymi tytułami, które moglibyśmy zaprezentować w najbliższych tygodniach.” - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit. - “Konsekwentnie rozwijamy naszą działalność. BoomHits i nasze spółki Joint Venture są ważną częścią Grupy i osiągają coraz lepsze wyniki. Przykładem mogą być gry stworzone przez ADC Games i wspierane przez BoomHits, które od momentu powstania tego JV zostały pobrane już 13 milionów razy.” - dodaje Marcin Olejarz.

Przychody z gier Hyper-Casual były w październiku niższe o 3% w porównaniu z poprzednim miesiącem. Ten gatunek odpowiada za ⅔ wszystkich przychodów Grupy BoomBit. Nowe gry Hyper-Casual, które ukazały się w ostatnim miesiącu to Jump into the Plane przygotowane przez zespół BoomBit oraz High School First Day i Hyper Touchdown 3D wydane przez BoomHits. Najpopularniejszymi grami w październiku były Hunt Royale, Darts Club i Construction Ramp Jumping. Slingshot Stunt Driver i Hyper Cards (stworzona przez spółkę JV - ADC Games) podobnie jak we wrześniu także znacząco przyczyniły się do osiągniętych wyników.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus