Kool Things, najbardziej doświadczona agencja marketingu gamingowego w Polsce, w październiku przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Spółka należąca do notowanej na NewConnect Grupy Kapitałowej K2P (KOOL2PLAY) kontynuuje współpracę m.in. z firmami Bilibili, Jagex i Private Division.
W ostatnich miesiącach Kool Things zrealizowało międzynarodową kampanię PR i influencerską dla chińskiego koncernu medialnego Bilibili. Spółka-córka notowanej na NewConnect GK Kool2Play, była odpowiedzialna za wsparcie premiery gry F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch na PlayStation 4 i PlayStation 5 w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Turcji, Rosji i Polsce. Od początku października agencja realizuje kolejną kampanię tej gry w ww. krajach - tym razem ukierunkowaną na graczy korzystających z PC.
- Wysoka ocena działań Kool Things przez naszego partnera zaowocowała podpisaniem nowego kontraktu, dzięki któremu kontynuujemy działania promocyjne gry F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch, tym razem na PC. Fakt, że Bilibili podpisało z nami kolejną umowę potwierdza, że w regionie nie ma drugiej agencji porównywalnej z Kool Things - ten ogromny partner mógł wybrać dowolną agencję z Europy lub USA, a postawił ponownie na nasze usługi - komentuje prezes GK Kool2Play, Marcin Marzęcki
Jednocześnie Kool Things kontynuuje współpracę ze sprawdzonymi partnerami z branży gier - Jagex oraz Private Division. W przypadku pierwszego z podmiotów, działania obejmują promocję Space Punks - produkcji stworzonej przez polskie studio Flying Wild Hog. Jest to dynamiczna gra action-RPG, w którym celem jest zdobycie chwały, sławy i bogactwa, poprzez wykonywanie zleceń na odległych planetach. Natomiast z Private Division Kool Things współpracuje od kilku lat, poprzednio wspierając promocję takich bestsellerów jak m.in. The Outer Worlds, Kerbal Space Program, Ancestors: The Humankind Odyssey, czy pudełkowe wydanie gry Hades.
- Na bazie umów z Jagex oraz Private Division kontynuujemy dotychczasowe działania dla obu tych partnerów. Do zadań Kool Things należą m.in. prowadzenie biura prasowego, dystrybucja kluczy i wydań pudełkowych gier, pomoc przy organizacji pokazów gier, zapewnianie dodatkowych publikacji w mediach branżowych a także komunikacja z influencerami i twórcami treści na terenie Polski i Europy Wschodniej - komentuje prezes GK Kool2Play - Jednocześnie jesteśmy niezwykle zadowoleni z ostatnich miesięcy w Kool Things - zatrudniliśmy fantastycznych specjalistów, a prace nad narzędziem do automatyzacji i analityki działań marketingowych - Buffmaker - idą pełną parą - kończy Marcin Marzęcki.
Nie zwalniają też prace nad grą Uragun. Premiera gry w Early Access zbliża się wielkimi krokami. Twórcy opublikowali właśnie najnowsze wideo promujące grę, które można zobaczyć na stronie gry na platformie Steam. Gra, w której gracz wcieli się w uroczego, ale zabójczego mecha, będzie tytułem rozwijanym długofalowo. Przyczynią się do tego m.in. uzyskane w ostatnim czasie przez Kool2Play granty o łącznej wartości ponad 5,2 miliona złotych. Równolegle Spółka pracuje nad dwoma planowanymi na kolejne lata produkcjami o kodowych nazwach Project X oraz Project Y, a także wspomnianym narzędziem do analityki i automatyzacji działań marketingowych o nazwie Buffmaker.