Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

We wrześniu 2021 r. przychody BoomBit wzrosły o 13% r/r

Udostępnij
  • Przychody z gier: 21,1 mln PLN (+13% m/m)
  • Przychody z gier Hyper-Casual wzrosły o 28% m/m
  • Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform: 7,4 mln PLN (+1% m/m)
  • 22,4 mln pobrań, całkowita liczba pobrań w historii Grupy przekroczyła 1 miliard
  • Gry z największymi przychodami: Hunt Royale, Construction Ramp Jumping, Kiss in Public

[mln PLN]

Sierpień

Wrzesień

Zmiana % m/m

Przychody z gier

18,71

21,14

+13%

Prowizje platform

1,23

1,13

-9%

User Acquisition

10,18

12,63

+24%

Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform

7,29

7,38

+1%

We wrześniu 2021 r. Grupa BBT (BOOMBIT) wygenerowała 21,14 mln PLN przychodów (+13% m/m). Koszty marketingu wzrosły o 24% m/m do 12,63 mln PLN, z powodu skalowania nowych gier wydanych w sierpniu i wrześniu. Koszty prowizji platform sięgnęły 1,13 mln PLN (-9% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły we wrześniu 7,38 mln PLN (+1% m/m). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit w ciągu ostatniego miesiąca to 22,4 mln.

“Wrzesień był jednym z najważniejszych miesięcy w historii Grupy BoomBit. Po raz piąty w tym roku przekroczyliśmy w ciągu miesiąca 20 mln zł przychodów z gier, a niedawno opublikowaliśmy historycznie rekordowe wyniki za pierwsze półrocze 2021 roku. W ostatnich dniach września ogłosiliśmy również planowaną wypłatę zaliczki na dywidendę, a przede wszystkim przekroczyliśmy symboliczny próg 1 miliarda pobrań  naszych gier. Tylko kilka firm na świecie osiągnęło taki wynik. Biorąc pod uwagę obecną skalę działalności, kolejnego miliarda pobrań spodziewamy się w znacznie krótszym czasie niż pierwszego.” - dodaje Marcin Olejarz.

Przychody z gier Hyper-Casual na których koncentruje się Grupa BoomBit przyniosły o 28% wyższe przychody w porównaniu do sierpnia i są najważniejszą częścią przychodów Grupy. Najpopularniejszymi grami Hyper-Casual, które miały największy udział w przychodach wygenerowanych we wrześniu, były wydane w sierpniu Construction Ramp Jumping i Kiss in Public. Jednocześnie 24% wzrost wydatków marketingowych spowodowany był intensyfikacją działań promocyjnych dotyczących głównie wyżej wymienionych gier. Inne gry, które miały istotny wpływ na wrześniowe wyniki to Slingshot Stunt Driver i Hyper Cards (od ADC Games). Na wspomniany wzrost kosztów UA wpłynęła również gra Mid-Core Hunt Royale.

“Cieszę się, że intensywnie pracujemy nad grami we wszystkich trzech liniach biznesowych: nowe gry tworzone wewnętrznie, zewnętrzne projekty wydawnicze oraz kolejne joint ventures. Construction Ramp Jumping wydane przez BoomBit to nasza kolejna udana gra w tym roku. Jedną z najpopularniejszych gier we wrześniu był Kiss in Public od BoomHits, a równie ciekawą grą jest Hyper Cards, wydane przez ADC Games, jedno z naszych Joint Ventures. Hyper Cards to kolekcjonerska, społecznościowa gra karciana. Gracze otwierają paczki, wymieniają się, polują na najrzadsze i najcenniejsze karty, aby tworzyć własne kolekcje.” - dodaje Hannibal Soares.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus