PCO (PEPCO), właściciel szybko rozwijającej się paneuropejskiej wieloformatowej sieci dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami PEPCO, Dealz oraz Poundland poinformował dziś o otwarciu pierwszych dwóch sklepów w Austrii. To trzeci zachodnioeuropejski rynek, na który grupa wkroczyła w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Pierwsze sklepy zostaną otwarte w Center 21 w Wiedniu oraz w Cine Nova w Wiener Neustadt. W kolejnych miesiącach zaplanowano otwarcie kolejnych placówek. Austria to 17-ty kraj, w którym Grupa jest obecna i 15-ty, w którym działa sieć PEPCO.
Austria to trzeci kraj Europy Zachodniej, w którym uruchomione zostały sklepy PEPCO. Wcześniej marka wkroczyła do Włoch i Hiszpanii, gdzie została bardzo dobrze przyjęta.
Wejście PEPCO do Austrii wpisuje się w paneuropejskie ambicje Grupy. Decyzja została poprzedzona dokładnym badaniem rynku i klientów, dzięki czemu Grupa uzyskała pewność, że jej oferta odniesie sukces, podobnie jak na swych kluczowych rynkach Europy Centralnej i Wschodniej, gdzie PEPCO ma już ponad 2 300 sklepów.
Cała Grupa, wliczając w to sklepy marki Poundland i Dealz, jest obecna w 17 krajach europejskich, gdzie posiada łącznie ponad 3 400 sklepów.
Andy Bond, Dyrektor Generalny (CEO) Grupy Pepco powiedział: „Rozpoczęcie działalności w Austrii to kolejny ważny krok w rozwoju Grupy Pepco, która chce być wiodącą dyskontową siecią detaliczną w Europie. Nasze pogłębione badania pokazały, że w Austrii jest miejsce dla nowoczesnych sklepów PEPCO, które zaoferują wysokiej jakości produkty w niskich cenach, dla całej rodziny."
Grupa Pepco opublikuje wstępne dane za czwarty kwartał i cały rok finansowy 14 października.