Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Kool Things z GK Kool2Play z rekordowymi wynikami

Udostępnij

Na koniec sierpnia agencja marketingu gamingowego Kool Things osiągnęła przychody ze sprzedaży wyższe niż w całym 2020 roku. Jednocześnie, spółka dominująca - deweloper Kool2Play - pracuje nad grami, które wpłyną na wyniki Grupy Kapitałowej w nadchodzących latach.

W ciągu pierwszych ośmiu miesięcy 2021 roku Kool Things - spółka córka notowanej na NewConnect spółki K2P (KOOL2PLAY) - osiągnęła wyniki lepsze niż w całym 2020 roku. Na osiągnięte wyniki wpłynęło poszerzenie zakresu usług oferowanych przez spółkę – od końca ubiegłego roku agencja marketingu gamingowego tworzy kompletne kampanie marketingowe dla wielu klientów z całego świata. Kool Things obecnie, to nie tylko PR i influencer marketing, ale również planowanie mediów, strategia komunikacji, kampanie Google Ads, social media, brandingowe oraz PR. Wśród klientów obsługiwanych przez Kool Things są m.in. firmy Activision Blizzard, PUBG Corporation, Razer, Square Enix, Take-Two Interactive i The Pokémon Company.

 - Osiągnięte w 2021 roku wzrosty w Kool Things są efektem nowych umów oraz poszerzenia zakresu tych już podpisanych. Co więcej, należy pamiętać, że nadchodzące miesiące stanowią gorący okres w branży gier i charakteryzują się zdecydowanie większym zapotrzebowaniem na usługi promocji niż w I. połowie roku”. - komentuje prezes GK Kool2Play, Marcin Marzęcki.

Dodatkowo, do Kool Things dołączyli kolejni specjaliści, dzięki którym agencja marketingu utrzyma swoją jakość w trakcie skalowania działalności w nadchodzących miesiącach. Wśród nich znajdują się Tomasz Jarzębowski, nowy Head of PR z doświadczeniem m.in. w EA, CD Projekt RED czy Monster Energy, Daniel Przygoda, nowy Head of Creative z blisko 30 branżowymi nagrodami na koncie, Patryk Kordulski, doświadczony Account Executive, wcześniej związany z agencjami F11 i Aponadto oraz Jagoda Gizińska, Junior Art Director, która przeszła do Kool Things z Saatchi & Saatchi.

- Przeprowadzone wzmocnienia są niezwykle ważne, szczególnie w perspektywie planowanej na 2022 r. premiery Buffmakera. Wierzymy, że nasze autorskie oprogramowanie do automatyzacji marketingu gier pozwoli nam w najbliższych latach stale zwiększać przychody z promocji gier oraz wyskalować naszą działalność nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie - kontynuuje prezes GK Kool2Play, Marcin Marzęcki.

Końcówka roku to również pracowity okres dla notowanej na giełdzie spółki dominującej - dewelopera i wydawcy - Kool2Play. Zespół obecnie jest na ostatniej prostej prac związanych z pełną akcji, futurystyczną grą Uragun, w której gracz wciela się w uroczego, ale zabójczego mecha, by stanąć do walki z zastępami wrogów sterowanymi przez SI. Jednocześnie jeszcze w tym roku planuje zaprezentowanie kolejnego autorskiego projektu.

- Tak, jak zapowiadaliśmy, nasz pipeline produkcyjny jest przygotowany tak, abyśmy co roku wydawali jeden tytuł. W związku z tym już niedługo będziemy mogli zaprezentować pierwsze fragmenty gry, której preprodukcja odbywa się równolegle do prac nad Uragunem. Będzie to gra w zupełnie innym stylu, niż tworzony przez nas shooter - więcej szczegółów ogłosimy jeszcze w tym roku - kończy prezes spółki. 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus