Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w lipcu 2021 r. równe około 107,7 mln zł, czyli o 25,3% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w lipcu 2021 r. do około 59,3 mln zł, czyli o około 16,8% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 48,4 mln zł, o 37,6% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 523,8 mln zł (+14,3% r/r). Za 285,7 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 238,1 mln zł jubilerski. To odpowiednio -0,8% i +39,9% w stosunku pierwszych siedmiu miesięcy 2020 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec lipca 2021 r. równa 52,2 tys. m2 (-1,6% r/r).