Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w czerwcu 2021 r. równe około 104,9 mln zł, czyli o 26,1% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w czerwcu 2021 r. do około 64 mln zł, czyli o około 22,7% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 41 mln zł, o 31,9% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 415,9 mln zł (+11,7% r/r). Za 226 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 189,8 mln zł jubilerski. To odpowiednio -4,7% i +40,6% w stosunku pierwszej połowy 2020 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec czerwca 2021 r. równa 52,4 tys. m2 (-0,6% r/r).