- Rekordowe przychody z gier: 28 mln PLN (+30%)
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform na rekordowym poziomie: 8,8 mln PLN (+16%)
- 29 mln pobrań
- Wszystkie linie biznesowe (Produkcja Wewnętrzna, Działalność Wydawnicza, Joint Ventures) miały wpływ na wyniki Grupy
[mln PLN] |
Kwiecień |
Maj |
Zmiana % |
Przychody z gier |
21,5 |
28,0 |
+30% |
Prowizje platform |
1,4 |
1,7 |
+20% |
User Acquisition |
12,6 |
17,5 |
+39% |
Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform |
7,6 |
8,8 |
+16% |
W maju 2021 r. łączne przychody Grupy BBT (BOOMBIT) z gier wzrosły do rekordowego poziomu 28 mln PLN (+ 30% m/m). Koszty marketingu wyniosły 17,5 mln PLN (+ 39% m/m), a koszty prowizji platform 1,7 mln PLN (+ 20% m/m). Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform wyniosły rekordowe 8,8 mln PLN (+16%). Łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit była bliska 29 mln.
„Maj był kolejnym, trzecim z rzędu rekordowym miesiącem, podczas którego wyznaczyliśmy nowe historyczne poziomy naszych przychodów z gier. Rozwijaliśmy się we wszystkich liniach biznesowych. Warto dodać, że łączne przychody za 2019 r. wyniosły prawie 50 mln zł, czyli tyle, ile osiągnęliśmy w ciągu ostatnich 2 miesięcy. Efekty przynoszą intensywne prace nad kilkoma udanymi premierami, które pojawiły się na rynku od połowy marca. 29 milionów pobrań to potwierdzenie, że gry z naszego portfolio cieszą się dużą popularnością wśród graczy. Najnowsze gry w ramach naszych Joint Ventures, Make it Fly od Tapnice i SuperHero Race od ADC Games, mają bardzo dobre wyniki. Hunt Royale również poprawiło się względem kwietniowych wyników, a Idle Inventor zanotował obiecujący początek” - mówi Marcin Olejarz, Prezes BoomBit.
Rekordowe wyniki ostatniego miesiąca zostały osiągnięte głównie dzięki znacznemu wzrostowi gier Hyper-Casual. Make it Fly od TapNice ma już około 8 milionów pobrań, a SuperHero Race od ADC Games, który został wydany 20 maja, został pobrany już prawie 3 miliony razy. Shoe Race jest nadal popularny wśród graczy (ponad 14 mln pobrań od czasu jego premiery), a gry Mid-Core również kontrybuowały do majowych wyników. Hunt Royale i Idle Inventor mają już łącznie ponad około 2 mln pobrań.
„Maj był naszym najlepszym miesiącem w historii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych wyników, ponieważ pokazują one, że skuteczna strategia BoomBit opiera się na 3 filarach zdywersyfikowanych przychodów. Nasza główna działalność skupia się wokół gier przygotowywanych wewnętrznie, szczególnie Hyper-Casual, ale najnowsze udane tytuły uzupełniające portfolio gier Mid-Core udowadniają, że wiemy, jak wyróżniać się w innych rodzajach gier. Pozostałe dwa kluczowe obszary działalności, Działalność Wydawnicza i Joint Ventures, są konsekwentnie rozwijane i już teraz wpływają na wyniki naszej Grupy. Doskonała synergia pomiędzy tymi trzema częściami naszego biznesu to ogromny potencjał, który zamierzamy umacniać, aby budować pozycję Grupy Boombit na rynku gier mobilnych.” - Hannibal Soares, Wiceprezes BoomBit.