Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w maju 2021 r. równe około 102,6 mln zł, czyli o 63,9% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom wzrosły w maju 2021 r. do około 57,6 mln zł, czyli o około 45% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 45 mln zł, o 96,5% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2021 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 310,1 mln zł +7,2% r/r). Za 161,5 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 104 mln zł jubilerski. To odpowiednio -12,8% i +42,9% w stosunku do pięciu pierwszych miesięcy 2020 r.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec maja 2021 r. równa 52,2 tys. m2 (-2,1% r/r).