BBT (BOOMBIT), jedna z najszybciej rozwijających się firm zajmujących się grami mobilnymi, podsumowuje I kwartał 2021 r.:
- Rekordowy poziom przychodów z gier: 43,5 mln zł
- 43,5 mln pobrań
- Rozwój działalności wydawniczej
- Sukces Shoe Race, dobre wyniki Hunt Royale
- Osiągnęliśmy rekordowy poziom przychodów z gier w pierwszym kwartale 2021 roku i przekroczyliśmy próg 900 milionów pobrań naszych gier. Najważniejsze wydarzenia tego okresu, o których należy wspomnieć, to konsekwentny rozwój naszego portfolio gier Hyper-Casual oraz sukces Shoe Race. Uruchomiona w marcu 2021 roku w ramach naszej działalności wydawniczej gra stała się światowym hitem. Pod koniec marca wydaliśmy również Hunt Royale, nową grę Mid-Core, z bardzo zadowalającymi wynikami - mówi Marcin Olejarz, Prezes Zarządu BoomBit S.A.
W I kwartale 2021 r. BoomBit osiągnął rekordowy poziom przychodów z gier 43,5 mln zł* (+28% vs IV kw. 2020). Większość przychodów (35.1 mln zł) pochodzi z gier Hyper-Casual (wzrost o 33% kw./kw).
Grupa wypracowała 8,2 mln zł EBITDA, a zysk netto wyniósł 3,9 mln zł.
W I kwartale 2021 r. Grupa BoomBit miała rekordowy poziom inwestycji w User Acquisition (23,5 mln zł) przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej efektywności.
Łączna liczba pobrań gier wyniosła 43,5 mln, a od początku działalności przekroczyła próg 900 mln pobrań. Grupa zmierza w kierunku 1 mld pobrań co może nastąpić jeszcze w tym roku.
Od początku roku Grupa wydała łącznie 10 gier na platformy iOS i Android, w tym 8 tytułów Hyper-Casual (m.in. Shoe Race, Make It Fly i SuperHero Race), 2 Mid-Core (Hunt Royale i Idle Inventor - Factory Tycoon) oraz 8 gier w modelu Premium na platformę Nintendo Switch.
Grupa BoomBit rozwija działalność wydawniczą - BoomHits, która ma stać się istotną częścią wyników Grupy w przyszłości. Dzięki udanej premierze Shoe Race BoomHits zaczyna mieć coraz większy wpływ na wyniki 2021 roku. BoomHits jest odpowiedzialny za współpracę z twórcami gier Hyper-Casual z całego świata, m.in. Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Rosji, Ukrainy, Korei Południowej, Turcji i Indii.
- Gry mobilne to już ok. 50% wszystkich gier, a segment Hyper-Casual rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie inne rodzaje gier. Naszym celem jest dalszy rozwój Hyper-Casual, mamy mocne portfolio gier z tego gatunku i chcemy, aby były one zyskowne przez długi czas. Pracujemy też nad grami Mid-Core, czego przykładem jest Hunt Royale, jedna z naszych najnowszych premier, która ma dobre KPI i do tej pory ponad milion pobrań. Cieszy mnie również, jak rozwija się nasz dział wydawniczy BoomHits i wierzymy, że będzie to znacząca część naszych przyszłych przychodów. Oprócz działalności wydawniczej współpracujemy z deweloperami w formie Joint Ventures. Wspólnie z TapNice zrobiliśmy Slingshot Stunt Driver, który pobrano ponad 20 milionów razy, oraz Make It Fly, który zajął 5. miejsce w rankingu w USA w sklepie Google Play. Kolejne JV którym możemy się pochwalić to ADC Games, z którym właśnie wydaliśmy nowy obiecujący tytuł - dodaje Hannibal Soares, wiceprezes BoomBit S.A.
* W tym przychody z fazy soft launch, które zgodnie z polityką rachunkowości Grupy są kapitalizowane jako nakłady na prace rozwojowe.