Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sfinks odstąpił od negocjacji zakupu trzech marek gastronomicznych

Udostępnij

SFS (SFINKS) odstąpił od negocjacji w zakresie nabycia od Cafe Contact Sp. z o.o. oraz Inwento Sp. z o.o. marek gastronomicznych "Meta Seta Galareta", "Meta Disco" oraz "Funky Jim", podała spółka.

"Jednocześnie spółka nie wyklucza w przyszłości współpracy z właścicielami ww. marek w zakresie innym niż objęty prowadzonymi dotychczas negocjacjami" - podano w komunikacie.

Sfinks poinformował 20 maja, że zawarł umowę intencyjną dotyczącą negocjacji, których rezultatem mogło być nabycie powyższych marek gastronomicznych od spółek Cafe Contact i Inwento.

Sfinks Polska jest trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce. Na koniec maja Sfinks zarządzał 114 restauracjami, w tym 99 pod marką Sphinx, 10 Chłopskie Jadło, 4 Wook i 1 pod inną marką. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r. 
 

 

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus