Zalando miało w I kw. 2025 r. 46,7 mln euro skorygowanego EBIT, co oznacza wzrost marży o 0,7 punktu procentowego do poziomu 1,9 proc. - podała platforma sprzedażowa w komunikacie prasowym. Spółka potwierdza prognozę na 2025 r.
W ramach restrukturyzacji Zalando zlikwiduje 450 miejsc pracy. Niemiecki gigant mody online twierdzi, że jego obecna struktura organizacyjna jest zbyt złożona. Zawirowania kadrowe to nie wszystko - zmiany dotknęły też bezpośrednio klientów tej znanej również w Polsce e-platformy zakupowej.
W ramach restrukturyzacji Zalando zlikwiduje 450 miejsc pracy. Niemiecki gigant mody online twierdzi, że jego obecna struktura organizacyjna jest zbyt złożona. Zawirowania kadrowe to nie wszystko - zmiany dotknęły też bezpośrednio klientów e-platformy.
Objęcie systemem SENT odzieży i obuwia zakłóci łańcuchy dostaw i zwiększy koszty firm - ocenia firma Zalando, opiniując projekt rozporządzenia MF.
Objęcie systemem SENT odzieży i obuwia zakłóci łańcuchy dostaw i zwiększy koszty firm - ocenia firma Zalando, opiniując projekt rozporządzenia MF.
Klienci muszą się obejść bez zakupów na Zalando przez cały rok. Platforma zaczyna blokować tych, którzy zamawiają, a następnie nagminnie zwracają kupione produkty. Pierwsze 10 tys. osób dostało bana, a to dopiero początek.
Największa europejska platforma e-commerce z modą ma za sobą udany rok. Jej przychody urosły, a zarobiła więcej niż zapowiadała. Co planuje na 2025 rok?
Zalando miało w 2024 roku 511 mln euro skorygowanego zysku operacyjnego wobec 350 mln euro rok wcześniej, przewyższając zaktualizowaną prognozę 440 - 480 mln euro - podała platforma sprzedażowa w komunikacie prasowym. W 2025 r. Zalando oczekuje wzrostu skor. EBIT do 530-590 mln euro.
Primark wypuszcza na rynek "modną i dostępną cenową" kolekcję odzieżową dla osób niepełnosprawnych. Tym samym sieć dołącza do takich marek, jak Tommy Hilfiger i Zalando, które już wcześniej wprowadziły na rynek inkluzywne linie odzieży. Czy w Polsce te produkty będą dostępne?
Kolekcja składająca się z 49 elementów obejmuje podstawowe elementy garderoby dla kobiet i mężczyzn, a także bieliznę. Tym samym sieć dołącza do takich marek, jak Tommy Hilfiger i Zalando, które już wcześniej wprowadziły na rynek inkluzywne linie odzieży.
Klarna, globalna sieć płatności i asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, zacieśnia współpracę z Zalando, europejską multibrandową platformą modową.
Platforma Zalando ogłosiła, że przejmie swojego niemieckiego konkurenta About You. Obie platformy będą nadal istnieć oddzielnie, ale zostaną zintegrowane.
Szykuje się kolejne ważne przejecie wśród czołowych europejskich detalistów. Niemiecki gigant handlu w internecie, Zalando, jest bliski zakupu lokalnego rywala, About You. Wartość transakcji szacowana jest na około 1,2 mld EUR.
Monika Frydrych, założycielka nowej marki kosmetycznej, po latach pracy dla globalnych gigantów, takich jak L’Oréal, Coty i Zalando, postawiła na własny biznes. Wierzy, że rynek premium wciąż ma niewykorzystany potencjał.
Zalando miało w III kw. 2024 roku 93 mln euro skorygowanego zysku operacyjnego wobec 23 mln euro rok wcześniej, osiągając marżę na poziomie 3,9 proc. - podała platforma sprzedażowa w komunikacie prasowym.
Choć sprzedaż internetowa ma w tym roku urosnąć już w jednocyfrowym, a nie, jak w ostatnich latach, dwucyfrowym tempie, to jednak firmy widzą oznaki optymizmu. Potwierdzają to choćby Zalando czy IKEA.
Wyniki za drugi kwartał pokazują, że niemiecka spółka zyskuje na wydarzeniach sportowych.
Zalando miało w II kw. 2024 roku 171,6 mln euro skorygowanego zysku operacyjnego, a wartość sprzedaży brutto w tym okresie wzrosła o 2,8 proc. do 3,8 mld euro - podała platforma sprzedażowa w komunikacie prasowym.
UOKiK zobowiązał Zalando do właściwego informowania klientów o ich prawach podczas korzystania z platformy zakupowej; spółka ma też przyznać niektórym z nich po 40 zł do wykorzystania w określony sposób – poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w środowym komunikacie.
UOKiK zobowiązał Zalando do właściwego informowania klientów o ich prawach podczas korzystania z platformy zakupowej; spółka ma też przyznać niektórym z nich po 40 zł do wykorzystania w określony sposób – poinformował Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w środowym komunikacie.