Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości PTW (PTWP)
57.000.00(0.00%)POLSKIE TOWARZYSTWO WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA
GPW - Akcje/PDA - Notowania ciągłe
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Raport bieżący z plikiem 27/2024
Infostrefa ESPI
|
2024-08-20 10:45:04
| Komunikaty ze spółek (EBI/ESPI)
|
Polecam!
|
Przeczytam później
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Grupy PTWP, konsumenci znają wiele marek wód butelkowanych. Najpopularniejsze z nich to Żywiec Zdrój, Kropla Beskidu oraz Cisowianka. A które z nich najczęściej piją i uważają za najlepsze?
Ponad 76 proc. badanych Polaków podróżując samochodem na dłuższych dystansach (powyżej 2 godzin), zatrzymuje się na postój. Gdzie odpoczywają i czy korzystają w tym czasie z usług gastronomicznych? Oto wyniki badania IBRiS przeprowadzonego na zlecenie Grupy PTWP, wydawcy serwisu horecatrends.pl.
PTWP Event Center, spółka zależna Polskiego Towarzystwa Wspierania Przedsiębiorczości, złożyła do Sądu Okręgowego w Katowicach pozew przeciwko Miastu Katowice o zapłatę 2,05 mln zł z odsetkami - podało PTWP w komunikacie.
Raport bieżący 26/2024
Infostrefa ESPI
|
2024-08-13 17:20:12
| Komunikaty ze spółek (EBI/ESPI)
|
Polecam!
|
Przeczytam później
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Grupy PTWP największą popularnością latem cieszą się wśród konsumentów butelkowane wody mineralne. Duże różnice w preferencjach występują między kobietami a mężczyznami.
Badanie przeprowadzone przez Ibris na zlecenie Grupy PTWP wykazało, że niemal wszyscy Polacy od czasu do czasu jedzą latem lody. Najliczniejszą grupą osób korzystających z tej formy mrożonej przyjemności to osoby po 70 r.ż. Które smaki lodów najczęściej wybierają kobiety, a jakie preferują mężczyźni?
Raport bieżący z plikiem 25/2024
Infostrefa ESPI
|
2024-08-09 13:30:42
| Komunikaty ze spółek (EBI/ESPI)
|
Polecam!
|
Przeczytam później
Wielu konsumentów nie wyobraża sobie lata bez lodów. Tezę tę potwierdziło badanie przeprowadzone przez Ibris na zlecenie Grupy PTWP, z którego jasno wynika, że większość Polaków w sezonie letnim kupuje lody. Raport wykazał też, które marki są najchętniej wybierane.
Wielu konsumentów nie wyobraża sobie lata bez lodów. Tezę tę potwierdziło badanie przeprowadzone przez Ibris na zlecenie Grupy PTWP, z którego jasno wynika, że większość Polaków w sezonie letnim kupuje lody. Raport wykazał też, które marki są najchętniej wybierane.
Raport bieżący 24/2024
Infostrefa ESPI
|
2024-07-26 13:45:06
| Komunikaty ze spółek (EBI/ESPI)
|
Polecam!
|
Przeczytam później
Raport bieżący z plikiem 23/2024
Infostrefa ESPI
|
2024-07-23 14:21:52
| Komunikaty ze spółek (EBI/ESPI)
|
Polecam!
|
Przeczytam później
PTWP-Online, spółka zależna Polskiego Towarzystwa Wspierania Przedsiębiorczości, zwiększyła zaangażowanie w Farmer Direct do 72,42 proc. udziałów z 58,34 proc. posiadanych wcześniej - podało PTWP w komunikacie.
Raport bieżący 22/2024
Infostrefa ESPI
|
2024-07-19 15:43:56
| Komunikaty ze spółek (EBI/ESPI)
|
Polecam!
|
Przeczytam później
Organizacja własnych eventów jest jednym z trzech kluczowych segmentów działalności Grupy PTW (PTWP). W pierwszej połowie bieżącego roku łączna liczba uczestników wydarzeń PTWP...
2024-07-19 13:41:15
Jak pokazały wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie Grupy PTWP przez ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna, niewielka grupa Polaków wie, w jaki sposób odróżnić żywność ekologiczną od konwencjonalnej. W badaniu zapytaliśmy konsumentów również o to, gdzie kupują żywność eko i co myślą o cenie tych produktów.
Od drobnego, czerwonego owocu zbieranego na plantacjach w Azji i Afryce do aromatycznego ziarna zamkniętego w szczelnym opakowaniu. O kulisach procesu palenia i długiej drodze jaką pokonuje kawa zanim trafi do naszych kubków i filiżanek, opowiedział nam Daniel Ćwikła, założyciel rodzinnej palarni kawy Coffee & Sons, która w ubiegłym roku została uhonorowana certyfikatem Dobry Produkt przyznawanym przez Grupę PTWP.
Raport bieżący 21/2024
Infostrefa ESPI
|
2024-07-17 13:53:51
| Komunikaty ze spółek (EBI/ESPI)
|
Polecam!
|
Przeczytam później
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Informacje
ISIN: | PLPTWP000015 |
---|---|
Liczba akcji: | 1 237 320 |
Kapitalizacja: | 70 527 240 |
Enterprise Value: | 45 560 240 |
Branża: | Media |
Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości prowadzi działalność obejmującą wydawanie magazynów prasowych i specjalistycznych publikacji,... Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości prowadzi działalność obejmującą wydawanie magazynów prasowych i specjalistycznych publikacji, budowę i zarządzanie portalami internetowymi oraz organizację kongresów, konferencji, seminariów i wydarzeń specjalnych oraz szkoleń. Portfolio wydawanych tytułów obejmuje m.in. miesięczniki Nowy Przemysł, Rynek Zdrowia, Farmer i Rynek Spożywczy oraz takie portale biznesowe, jak m.in. wnp.pl, rynekzdrowia.pl i portalspozywczy.pl.
Nazwa: | POLSKIE TOWARZYSTWO WSPIERANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA |
---|---|
Adres: | Plac Sławika i Antalla 1, 40-163, Katowice, POLSKA |
CEO: | Wojciech Kuśpik |
NIP: | 9542199882 |
REGON: | 273754180 |
KRS: | 0000316388 |
Telefon: | +48 (32) 209 13 03 |
WWW: | http://www.ptwp.pl/ |
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus