Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Wiadomości KHC.US
32.84+0.55(+1.70%)(czas lokalny: 16.07.2024 16:00)Kraft Heinz Co
WERSJA BETA
Nasdaq All Markets
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Z jednej strony mamy część rynku, która jest bardzo tradycyjna – większość naszej sprzedaży zajmują klasyczne sosy, przede wszystkim keczupy. Z drugiej strony obserwujemy dużą otwartość na odkrywanie nowych smaków – powiedział nam Adam Imielski, dyrektor sprzedaży w Kraft Heinz Polska.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Z jednej strony mamy część rynku, która jest bardzo tradycyjna – większość naszej sprzedaży zajmują klasyczne sosy, przede wszystkim keczupy. Z drugiej strony obserwujemy dużą otwartość na odkrywanie nowych smaków – powiedział nam Adam Imielski, dyrektor sprzedaży w Kraft Heinz Polska.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
HoReCa w Polsce stanowi 7 proc. naszego biznesu, ale mamy apetyt na dużo więcej. Globalnie udział ten jest dużo wyższy, więc w Polsce jesteśmy jeszcze na początku tej drogi i widzimy duże perspektywy rozwoju – powiedział nam Adam Imielski, dyrektor sprzedaży w Kraft Heinz Polska.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Analizując rynek, zdecydowanie widzimy perspektywy rozwoju. Przykładowo, według analizy NielsenIQ, wartość sprzedaży ketchupu w okresie rocznym kończącym się w marcu 2024 roku przekroczyła 880 mln zł. To wzrost w stosunku do poprzedniego roku aż o 27,8% – powiedział nam Adam Imielski, dyrektor sprzedaży w Kraft Heinz Polska, odnosząc się do dalszych możliwości rozwoju rynku ketchupów w Polsce.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Podniesienie cen nie zawsze oznacza szybki wzrost zysków. Przekonał się o tym amerykański koncern Kraft Heinz wytwarzający m.in. popularne na całym świecie sosy, który stracił w ten sposób zaufanie części lojalnych dotąd klientów. Jak to zjawisko przełożyło się na wyniki finansowe firmy – zastanawia się portal Retail Detail.
![AlphaStreet](/gfx/logos/oid_106_1.jpg)
The Kraft Heinz Company (NASDAQ: KHC), a leading producer of food and beverages, Wednesday announced first-quarter results, reporting a decline in sales and a modest increase in adjusted profit. Net income […]
The post KHC Earnings: A snapshot of Kraft Heinz’s Q1 2024 financial results first appeared on AlphaStreet.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Podwyżki cen nie przysłużyły się amerykańskiemu koncernowi znanemu z produkcji sosów, serów i wędlin. Kraft Heinz odnotował gorsze wyniki sprzedaży niż przewidywały prognozy finansowe - informuje Reuters.
![AlphaStreet](/gfx/logos/oid_106_1.jpg)
The Kraft Heinz Company (NASDAQ: KHC), a leading food and beverages company, Wednesday announced fourth-quarter results, reporting a decline in sales and profit. Net income attributable to common shareholders decreased to […]
The post KHC Earnings: Highlights of Kraft Heinz’s Q4 2023 financial results first appeared on AlphaStreet.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Giganci dóbr konsumpcyjnych mają problem z brandingiem. Firmy takie jak Nestlé o wartości 296 mld dol., Kraft Heinz o wartości 41 mld dol., Unilever o wartości 118 mld dol. i Danone o wartości 42 mld dol. odnotowują po raz pierwszy w tym stuleciu spadek wolumenu sprzedaży. Tak jak Nestlé zmniejszyło rozmiar swoich czekoladowych batonów KitKat, tak samo wyceny tych słynnych marek mogą zacząć spadać - podano w reportażu agencji Reuters.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
UE chce do 2026 r. wzmocnić reprezentację kobiet we władzach firm. Polska ma tu szczególnie wiele pracy do wykonania. - Potrzebny jest cały system, który zmieni rzeczywistość - mówi Interii Biznes Aleksandra Czyżewska, head of people and performance; HR & administration director Kraft Heinz Polska.
![Puls Biznesu](/gfx/logos/oid__32.jpg)
Marcie Pilczuk, dyrektor zarządzającej Kraft Heinz Polska, medytacja pomaga kierować ponad 700 pracownikami i utrzymywać work-life balance.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Stały wzrost cen powoduje, że konsumenci coraz częściej odwracają się od znanych marek na rzecz tańszych marek własnych. Kraft Heinz może być kolejnym w kolejce, który odczuje skutki inflacji.
![AlphaStreet](/gfx/logos/oid_106_1.jpg)
The Kraft Heinz Company (NASDAQ: KHC) reported second quarter 2023 earnings results today. Net sales increased 2.6% year-over-year to $6.7 billion. Organic net sales increased 4%. Net income attributable to common […]
The post Kraft Heinz (KHC) Q2 2023 Earnings: Key financials and quarterly highlights first appeared on AlphaStreet.
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus