Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Notowania KHC.US
32.84+0.55(+1.70%)(czas lokalny: 16.07.2024 16:00)Kraft Heinz Co
WERSJA BETA
Nasdaq All Markets
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Data: | |
---|---|
Kurs: | 32.84 |
Otwarcie: | 32.26 |
Min: | 32.23 |
Max: | 32.91 |
Wolumen: | 6 193 659 |
Min 52 tyg: | 30.68 |
Max 52 tyg: | 38.96 |
Zmiana | Zmiana % | Kurs odn. | Data odn. | |
---|---|---|---|---|
Zmiana 1d: | +0.55 | (+1.70%) | 32.29 | 15.07.2024 |
Zmiana 7d: | +0.74 | (+2.31%) | 32.10 | 08.07.2024 |
Zmiana 1m: | +0.46 | (+1.42%) | 32.38 | 14.06.2024 |
Zmiana 3m: | -3.47 | (-9.56%) | 36.31 | 15.04.2024 |
Zmiana YTD: | -4.14 | (-11.20%) | 36.98 | 29.12.2023 |
Zmiana 12m: | -3.01 | (-8.40%) | 35.85 | 14.07.2023 |
porównaj stopy zwrotu » |
WSKAŹNIKI AT
kupuj
16 lip 22:00
mówią wskaźniki
RSI(14) | kupuj |
STS(14,3) | kupuj |
MACD(12,26,9) | kupuj |
TRIX(14,9) | kupuj |
Williams %R(10) | wykupiony |
interwał dzienny
zobacz więcej wskaźników »
SYGNAŁY AT
FI > 0
|
15 lip 22:00 |
Williams %R > -80
|
10 lip 22:00 |
TRIX > SIGNAL
|
9 lip 22:00 |
MACD > SIGNAL
|
3 lip 19:00 |
Williams %R > -80
|
3 lip 19:00 |
RSI > 30
|
2 lip 22:00 |
FI < 0
|
25 cze 22:00 |
interwał dzienny
zobacz więcej sygnałów »
TRENDY
3m | Trend spadkowy | |
6m | Trend spadkowy | |
12m | Trend boczny | |
24m | Trend spadkowy | |
36m | Trend boczny |
STOPY ZWROTU
stopa zwrotu | w stosunku do S&P 500 | |
---|---|---|
1m | +1.42% | -2.89% |
3m | -9.56% | -21.52% |
6m | -12.85% | -31.34% |
12m | -8.40% | -34.13% |
24m | -13.60% | -60.40% |
36m | -16.71% | -46.69% |
OSTATNIE WIADOMOŚCI
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Z jednej strony mamy część rynku, która jest bardzo tradycyjna – większość naszej sprzedaży zajmują klasyczne sosy, przede wszystkim keczupy. Z drugiej strony obserwujemy dużą otwartość na odkrywanie nowych smaków – powiedział nam Adam Imielski, dyrektor sprzedaży w Kraft Heinz Polska.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Z jednej strony mamy część rynku, która jest bardzo tradycyjna – większość naszej sprzedaży zajmują klasyczne sosy, przede wszystkim keczupy. Z drugiej strony obserwujemy dużą otwartość na odkrywanie nowych smaków – powiedział nam Adam Imielski, dyrektor sprzedaży w Kraft Heinz Polska.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
HoReCa w Polsce stanowi 7 proc. naszego biznesu, ale mamy apetyt na dużo więcej. Globalnie udział ten jest dużo wyższy, więc w Polsce jesteśmy jeszcze na początku tej drogi i widzimy duże perspektywy rozwoju – powiedział nam Adam Imielski, dyrektor sprzedaży w Kraft Heinz Polska.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Analizując rynek, zdecydowanie widzimy perspektywy rozwoju. Przykładowo, według analizy NielsenIQ, wartość sprzedaży ketchupu w okresie rocznym kończącym się w marcu 2024 roku przekroczyła 880 mln zł. To wzrost w stosunku do poprzedniego roku aż o 27,8% – powiedział nam Adam Imielski, dyrektor sprzedaży w Kraft Heinz Polska, odnosząc się do dalszych możliwości rozwoju rynku ketchupów w Polsce.
![portalspozywczy.pl](/gfx/logos/oid__21.jpg)
Podniesienie cen nie zawsze oznacza szybki wzrost zysków. Przekonał się o tym amerykański koncern Kraft Heinz wytwarzający m.in. popularne na całym świecie sosy, który stracił w ten sposób zaufanie części lojalnych dotąd klientów. Jak to zjawisko przełożyło się na wyniki finansowe firmy – zastanawia się portal Retail Detail.
Dowiedz się więcej o wskaźnikach analizy technicznej i wykresach punktowo-symbolicznych.