Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Branża Telekomunikacja

Wskaźniki aktywności: Rotacja należności

Zobacz opis wskaźnika
Rotacja należności

Wskaźnik ten pozwala ocenić sprawność windykacji należności przez przedsiębiorstwo. Przyjmuje się, że prawidłowa wielkość tego wskaźnika powinna być nie mniejsza niż 7 i nie większa niż 10. Wskaźnik rotacji należności na poziomie niższym niż 7 oznacza, że przedsiębiorstwo zbyt długo kredytuje swoich odbiorców, natomiast na poziomie wyższym niż 10 oznacza, że przedsiębiorstwo prowadzi bardzo restrykcyjną politykę ściągania należności, co może mieć wpływ na utratę klientów.

/gfx/static/ratios/rn.png
źródło: Wikipedia, opr. wł.
Profil Raport Rotacja należności r/r k/k
ECL 2024/Q3
AIT (AITON) 2024/Q3 17,96 -30,47% -11,99%
TLS (TELESTR) 2024/Q3 14,48 -7,92% -8,80%
VEE 2024/Q3 6,67 +33,30% -1,26%
OPL (ORANGEPL) 2024/Q3 5,16 -0,36% +0,55%
CPS (CYFRPLSAT) 2024/Q3 4,67 +2,44% +3,69%
IUS (IU) 2024/Q3 16,72 +24,66% +4,48%
KOR (KORBANK) 2024/Q3 5,83 +17,15% +8,21%
DGN (DGNET) 2024/Q3 20,57 +1,43% +11,88%
TLG (TELGAM) 2024/Q3 27,70 +465,31% +115,34%
Wskaźniki prezentują jedynie użyteczne informacje dotyczące kondycji finansowej spółek i nie są rekomendacją w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005 r. w sprawie informacji stanowiących rekomendacje dotyczące instrumentów finansowych lub ich emitentów (Dz. U. z 2005 r. Nr 206, poz. 1715).
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus