McDonald’s to globalny lider branży fast food z ponad 43 tysiącami restauracji w ponad 100 krajach, obsługujący codziennie około 70...
Prezes UODO nałożył na McDonald’s Polska kary w wysokości ponad 16,9 mln zł za naruszenie przepisów o ochronie danych osobowych. Wskutek błędów wrażliwe dane pracowników i franczyzobiorców zostały udostępnione w publicznie dostępnym katalogu - poinformował w poniedziałek UODO.
Prezes UODO nałożył na McDonald’s Polska karę 16,93 mln zł oraz udzielił upomnienia za naruszenie szeregu przepisów o ochronie danych osobowych - poinformowało UODO w komunikacie. W tej samej sprawie prezes UODO nałożył też kary na 24/7 Communication w łącznej kwocie 183,9 tys. zł
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych Mirosław Wróblewski nałożył na McDonald’s Polska karę w łącznej wysokości 16 932 657 zł. Ukarana została też firma 24/7 Communication. Powodem jest poważne naruszenie przepisów RODO, które doprowadziło do ujawnienia danych osobowych tysięcy pracowników sieci restauracji.
Prezes UODO nałożył na McDonald’s Polska karę 16,93 mln zł oraz udzielił upomnienia za naruszenie szeregu przepisów o ochronie danych osobowych. W tej samej sprawie prezes UODO nałożył też kary na 24/7 Communication w łącznej kwocie 183,9 tys. zł