BoomBit zajmuje się produkcją i wydawaniem gier mobilnych. Spółka podała, że przychody w lipcu wzrosły względem czerwca o 5,8 proc. do 18,8 mln zł, natomiast w porównaniu do zeszłego roku oznacza to spadek o 30,4 proc. Największe przychody generował niezmiennie flagowy tytuł Hunt Royale (32 proc.) oraz Darts Club (10,6 proc.). W branży gier mobilnych drugim podstawowym parametrem są koszty pozyskiwania użytkowników. Te w lipcu wzrosły w mniejszym stopniu niż przychody (2,1 proc. wobec 5,8 proc.), co oznacza wyższą efektywność, mierzoną jako różnica między przychodami a kosztami z tytułu prowizji dla platform oraz płatnego pozyskiwania użytkowników (trzeci najlepszy wynik w tym roku). Tegoroczne notowania BoomBitu osiągnęły swój szczyt pod koniec lutego (16,5 zł), od tego czasu znajdują się w trendzie spadkowym z uwagi na malejące przychody (m. in. z powodu słabnącego dolara) i gorsze perspektywy dla rynku gamingowego. Miesięczny wzrost przychodów, mimo, że niewielki, może, w naszej ocenie, stanowić impuls do odwrócenia trendu.
pobierz pełny biuletyn