LiveChat kontynuuje wzrosty działalności operacyjnej. Główny wskaźnik obrazujący poziom miesięcznych przychodów LiveChatu (MRR) wzrósł na koniec czerwca o 34,2 proc. r/r, co wynika ze zwiększenia liczby klientów oraz wyższego średniego miesięcznego przychodu przypadającego na klienta (ARPU). Wzrosty MRR miały miejsce także w odniesieniu do końca marca 2023 i dotyczyły zarówno produktu LiveChat jak i ChatBot. Fundamenty Spółki pozostają solidne. W 2022 r. LiveChat wypracował 315,7 mln zł przychodów (wzrost o 42 proc. r/r) i 172,4 mln zł zysku netto (wzrost o 44 proc. r/r). Dobre wyniki pozwoliły na wypłatę dywidendy w wysokości 5,95 zł na akcję, do daje stopę dywidendy na poziomie 4,6 proc. Od początku roku notowania LiveChatu wzrosły o 19,8 proc., choć od połowy maja na akcjach Spółki ma miejsce trend spadkowy.
pobierz pełny biuletyn