Na 11 maja tego roku został wyznaczony pierwszy dzień notowań Brand24 na rynku podstawowym warszawskiej giełdy.
Globalny dostawca usług monitorowania internetu po ponad trzech latach przenosi się do pierwszej ligi rynku kapitałowego. B24 (BRAND24) zadebiutuje tam już 11 maja bieżącego roku.
Akces do tak elitarnego grona spółek postrzegamy jako kamień milowy w naszym rozwoju – mówi Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24. – To potwierdzenie tego, że jesteśmy już spółką dojrzałą i docenianą przez inwestorów. Obecność na rynku głównym będzie dla nas z jednej strony wyzwaniem, z uwagi na wyższe wymagania stawiane przez regulatorów, z drugiej jednak szansą na pozyskanie zainteresowania nowych inwestorów ze zróżnicowaną strategią inwestycyjną. Liczymy też na to, że w oczach naszych klientów – zarówno obecnych, jak i przyszłych – zyskamy, jako wiarygodny transparentny partner.
– dodaje Michał Sadowski.
Obecnie z usług Brand24 korzysta 3610 firm z całego świata. Oprócz monitoringu mediów internetowych spółka oferuje rozszerzone analizy i raporty opracowywane na zamówienie klientów, którzy oczekują dostarczenia produktu bardziej zaawansowanego, który zawiera przetworzone już dane w postaci gotowych wniosków i rekomendacji. Pozwalają one obiektywnie oceniać efekty działań marketingowych oraz porównywać skuteczność z benchmarkiem rynkowym oraz bezpośrednią konkurencją.