Ignibit S.A. zajmująca się produkcją autorskich gier wideo, portowaniem projektów PC na VR oraz realizacją strategicznych kontraktów komercyjnych, rozpoczyna drugą transzę oferty publicznej akcji serii E. W jej ramach Spółka chce pozyskać 0,5 mln zł. Informacje o akcjach i warunkach ich nabycia są dostępne na platformie Crowdconnect.pl oraz na stronie https:/emisja.ignibit.pl/. W ramach pierwszej transzy Spółka przyjęła zapisy na akcje o wartości 1 mln zł. Środki od inwestorów zostaną przeznaczone na porty gier Agony i Bum Simulator na urządzenia VR, rozpoczęcie prac nad autorską produkcją, zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów. Usługę oferowania akcji Ignibit wykonuje Dom Maklerski INC S.A. Studio chce dołączyć do spółek notowanych na rynku NewConnect do końca br.
- Kilka dni temu zakończyliśmy pierwszą transzę oferty publicznej akcji serii E, w ramach której przyjęliśmy od większych inwestorów zapisy na akcje w kwocie 1 ml zł. Przed nami druga transza, która dedykowana jest wszystkim zainteresowanym, przy czym jednorazowy zapis na oferowane akcje może wynieść maksymalnie 31,3 tys. zł – mówi Tomasz Gąsienica Szostak, członek zarządu Ignibit S.A. – W dwóch transzach chcemy pozyskać łącznie 1,5 mln zł. Środki te przeznaczymy na rozpoczęcie prac nas autorską produkcją, portowanie do virtual reality dwóch gier na zlecenie: Agony i Bum Simulator, dostosowanie wyprodukowanych VR modułów edukacyjnych do dalszej odsprzedaży oraz zwiększenie kapitału obrotowego w celu przyspieszenia realizacji założonych celów – dodaje Tomasz Gąsienica-Szostak.
Agony to gra z gatunku survival-horror, stworzona przez niezależny zespół Madmind Studio. Gracz wciela się w rolę nieszczęśnika, który z bliżej nieznanych powodów trafił do piekła. Bum Simulator, w humorystyczny sposób odtwarza losy bohatera żyjącego na ulicy. Rozgrywka koncentruje się na przetrwaniu, w czym pomaga bogaty wybór różnorodnych aktywności i misji.
- Debiut Agony w wersji na VR planujemy w III kw. br., Bum Simulator na urządzenia virtual reality trafi do sprzedaży w 2022 r. Obie produkcje w wirtualnej rzeczywistości zapewnią zupełnie inne doświadczanie rozgrywki. Dużą uwagę skupiliśmy na obrazie. Naszym celem było uzyskanie jak realistycznej oprawy wizualnej, która potęguje doznania i intensyfikuje zanurzenie zmysłów. Dzięki immersyjności, gracze mogą spodziewać się jeszcze większych emocji i wrażeń niż w wersjach dostępnych na inne platformy – komentuje Rafał Krawczyński, członek zarządu Ignibit S.A.
Informacje o akcjach serii E oraz warunki składania zapisów na akcje wraz z dokumentem ofertowym dostępne są na platformie CrowdConnect.pl oraz stronie dedykowanej emisji: https:/emisja.ignibit.pl/. W usłudze oferowania akcji Ignibit wspiera Dom Maklerski INC S.A.
W portfolio gier VR Spółki są m.in. Dream Coaster VR, Rift Coaster VR, Drone Hunter VR i ZerOKilled. Obecnie Ignibit pracuje nad dwoma tytułami – symulatorem z elementami survivalu w kosmosie oraz strzelanką utrzymaną w oryginalnej szacie graficznej. Studio planuje premierę jednej z gier w 2022 r.
Długofalowy model biznesowy Ignibit zakłada portowanie gier na VR oraz produkcje autorskich tytułów. Spółka realizuje także strategiczne kontrakty komercyjne, współpracowała z międzynarodowymi koncernami motoryzacyjnymi, farmaceutycznymi, czy zbrojeniowymi, m.in. VW, Saab Technologies, Mitsubishi, czy Cadillac. Aktualnie Ignibit realizuje kompleksowy projekt VR dla uczelni wyższej, w ramach którego przygotuje sześć modułów edukacyjnych w technologii wirtualnej rzeczywistości.
Od 2020 roku akcjonariuszem Spółki jest notowana na głównym rynku GPW w Warszawie PlayWay S.A., jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych.
Do końca br. Ignibit chce wprowadzić akcje do obrotu na rynku NewConnect.