Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Cloud Technologies zaprezentowała narzędzie AI do analizy danych

Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies
Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies
Udostępnij

OnAudience, spółka należąca do Grupy CLD (CLOUD), wprowadziła na rynek narzędzie Audience Intelligence, które pozwala marketerom i agencjom z całego świata w zaledwie kilka sekund przygotować precyzyjne grupy odbiorców do targetowania w reklamach online. Jest to jedno z pierwszych tego typu narzędzi AI na świecie. Innowacyjne rozwiązanie oparte na modelach językowych AI (LLMs) tworzy niestandardowe segmenty z precyzją i jakością niedostępną dla człowieka, znacząco zwiększając efektywność pracy agencji i domów mediowych.

Narzędzie AI OnAudience umożliwia agencjom, marketerom i domom mediowym z całego świata szybkie i dokładne tworzenie targetowanych grup odbiorców, dostosowanych do dynamicznego świata marketingu cyfrowego. Media, agencje i marketerzy mogą teraz wkleić brief i natychmiast zidentyfikować odpowiednie grupy docelowe oraz stworzyć w ciągu kilku sekund niestandardowe segmenty z niezwykłą precyzją dzięki sztucznej inteligencji. Rozwiązanie to znacząco skraca czas i wysiłek potrzebny do planowania kampanii.

- W dzisiejszym dynamicznym świecie cyfrowym efektywność ma kluczowe znaczenie. Łącząc globalnie pozyskiwane dane z zaawansowanymi możliwościami AI, stworzyliśmy rozwiązanie Audience Intelligence, które znacząco przyspiesza proces tworzenia grup odbiorców i zapewnia precyzyjne segmenty. Marketerzy mogą teraz błyskawicznie identyfikować właściwe grupy docelowe, co przekłada się na szybsze i dokładniejsze planowanie kampanii, a w efekcie – lepsze wyniki. Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę innowację na rynek i pomóc agencjom i markom maksymalizować efektywność reklamy – komentuje Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies.

OnAudience to globalny dostawca danych, należący do grupy Cloud Technologies. Firma sprzedaje dane i technologie na rynkach na całym świecie, oferując informacje o użytkownikach Internetu pochodzące z ponad 200 rynków. OnAudience przetwarza wysokiej jakości dane mobilne, desktopowe oraz CTV, a także dostarcza narzędzia umożliwiające targetowanie reklam bez plików cookie. Zebrane i przetworzone dane są wykorzystywane głównie do targetowania reklam online, trenowania modeli AI oraz rozwoju rozwiązań Business Intelligence.

Tworzenie segmentów odbiorców to czasochłonny i złożony proces. W obliczu setek tysięcy dostępnych grup, agencje często mają trudności z wyborem tych optymalnych. Narzędzie Audience Intelligence od OnAudience pozwala wkleić brief i natychmiast wygenerować precyzyjne grupy odbiorców, analizując ogromne ilości danych i ich znaczenie, co znacząco zwiększa produktywność i skuteczność kampanii.

Audience Intelligence oferuje szczegółowe opisy stworzonych segmentów, szacowany zasięg, przykładową listę adresów URL odwiedzanych przez użytkowników z wybranej grupy oraz wykresy demograficzne. Kluczowe funkcje narzędzia, zaprojektowanego dla agencji i marketerów, obejmują:

  • szybkie tworzenie segmentów - przekształcanie briefów z nieosiągalną dla człowieka precyzją AI w niestandardowe segmenty w kilka sekund, skracając czas uruchamiania kampanii,
  • precyzyjne targetowanie przy pomocy AI - wykorzystanie dużych modeli językowych (LLMs) do poprawy dokładności targetowania, co przekłada się na lepszą skuteczność kampanii i wyższy zwrot z inwestycji (ROI),
  • większą skalowalność - umożliwienie media plannerom obsługi większej liczby briefów i kampanii, zwiększając efektywność operacyjną,
  • zgodność z przepisami dotyczącymi prywatności - tworzenie segmentów odbiorców na podstawie bezpiecznych danych OnAudience, pochodzących z ponad 200 rynków na całym świecie.

Narzędzie AI OnAudience jest już dostępne online pod adresem https://ai.onaudience.com/.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus