OnAudience, spółka należąca do Grupy CLD (CLOUD), wprowadziła na rynek narzędzie Audience Intelligence, które pozwala marketerom i agencjom z całego świata w zaledwie kilka sekund przygotować precyzyjne grupy odbiorców do targetowania w reklamach online. Jest to jedno z pierwszych tego typu narzędzi AI na świecie. Innowacyjne rozwiązanie oparte na modelach językowych AI (LLMs) tworzy niestandardowe segmenty z precyzją i jakością niedostępną dla człowieka, znacząco zwiększając efektywność pracy agencji i domów mediowych.
Narzędzie AI OnAudience umożliwia agencjom, marketerom i domom mediowym z całego świata szybkie i dokładne tworzenie targetowanych grup odbiorców, dostosowanych do dynamicznego świata marketingu cyfrowego. Media, agencje i marketerzy mogą teraz wkleić brief i natychmiast zidentyfikować odpowiednie grupy docelowe oraz stworzyć w ciągu kilku sekund niestandardowe segmenty z niezwykłą precyzją dzięki sztucznej inteligencji. Rozwiązanie to znacząco skraca czas i wysiłek potrzebny do planowania kampanii.
- W dzisiejszym dynamicznym świecie cyfrowym efektywność ma kluczowe znaczenie. Łącząc globalnie pozyskiwane dane z zaawansowanymi możliwościami AI, stworzyliśmy rozwiązanie Audience Intelligence, które znacząco przyspiesza proces tworzenia grup odbiorców i zapewnia precyzyjne segmenty. Marketerzy mogą teraz błyskawicznie identyfikować właściwe grupy docelowe, co przekłada się na szybsze i dokładniejsze planowanie kampanii, a w efekcie – lepsze wyniki. Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę innowację na rynek i pomóc agencjom i markom maksymalizować efektywność reklamy – komentuje Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies.
OnAudience to globalny dostawca danych, należący do grupy Cloud Technologies. Firma sprzedaje dane i technologie na rynkach na całym świecie, oferując informacje o użytkownikach Internetu pochodzące z ponad 200 rynków. OnAudience przetwarza wysokiej jakości dane mobilne, desktopowe oraz CTV, a także dostarcza narzędzia umożliwiające targetowanie reklam bez plików cookie. Zebrane i przetworzone dane są wykorzystywane głównie do targetowania reklam online, trenowania modeli AI oraz rozwoju rozwiązań Business Intelligence.
Tworzenie segmentów odbiorców to czasochłonny i złożony proces. W obliczu setek tysięcy dostępnych grup, agencje często mają trudności z wyborem tych optymalnych. Narzędzie Audience Intelligence od OnAudience pozwala wkleić brief i natychmiast wygenerować precyzyjne grupy odbiorców, analizując ogromne ilości danych i ich znaczenie, co znacząco zwiększa produktywność i skuteczność kampanii.
Audience Intelligence oferuje szczegółowe opisy stworzonych segmentów, szacowany zasięg, przykładową listę adresów URL odwiedzanych przez użytkowników z wybranej grupy oraz wykresy demograficzne. Kluczowe funkcje narzędzia, zaprojektowanego dla agencji i marketerów, obejmują:
- szybkie tworzenie segmentów - przekształcanie briefów z nieosiągalną dla człowieka precyzją AI w niestandardowe segmenty w kilka sekund, skracając czas uruchamiania kampanii,
- precyzyjne targetowanie przy pomocy AI - wykorzystanie dużych modeli językowych (LLMs) do poprawy dokładności targetowania, co przekłada się na lepszą skuteczność kampanii i wyższy zwrot z inwestycji (ROI),
- większą skalowalność - umożliwienie media plannerom obsługi większej liczby briefów i kampanii, zwiększając efektywność operacyjną,
- zgodność z przepisami dotyczącymi prywatności - tworzenie segmentów odbiorców na podstawie bezpiecznych danych OnAudience, pochodzących z ponad 200 rynków na całym świecie.
Narzędzie AI OnAudience jest już dostępne online pod adresem https://ai.onaudience.com/.