Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

4,3 tys. nowych użytkowników Skinwallet Market w listopadzie

Udostępnij

SWT (SWALLET), notowany na NewConnect właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi, przedstawia dane operacyjne serwisu Skinwallet Market. Serwis szybko rośnie: tylko w listopadzie zyskał 4,3 tys. nowych użytkowników. Do końca roku planowane jest wdrożenie wszystkich docelowych funkcjonalności platformy, czyli możliwości bezpośrednich transakcji pomiędzy użytkownikami.

Skinwallet Market to serwis zbudowany w modelu marketplace. Jego premiera miała miejsce 5 października br. Aktualnie platforma pozwala użytkownikom na kupno dóbr cyfrowych, a docelowo będzie obsługiwać zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników po drugim miesiącu działania Marketu. Udało nam się pozyskać 4,3 tys. nowych użytkowników, tj. o 72 proc więcej niż w październiku. Największego wzrostu ruchu na platformie spodziewamy się w najbliższych tygodniach, po uruchomieniu wszystkich funkcjonalności – mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet. – Market będzie doskonałym spoiwem dla wszystkich elementów budowanego przez nas ekosystemu – uzupełnia.

Udział wartości przedmiotów sprzedanych za pośrednictwem Skinwallet Market w odniesieniu do transakcji na obydwu platformach utrzymuje się na poziomie ok. 20 proc.

Poza działaniami mającymi na celu uruchomienie pełnych funkcjonalności Marketu spółka cały czas pracuje nad rozwinięciem dotychczasowych projektów. Sfinalizowała integrację z nowymi systemami płatniczymi, takimi jak Payeer, airtm, Tiplati, Qiwi czy Payoneer. Udało się także zwiększyć zasięgi w lokalizacjach niewymagających nowych systemów płatności. W najbliższych tygodniach Skinwallet zamierza też uruchomić platformę Instant dla użytkowników w Turcji i Brazylii. Jednocześnie platforma cały czas prowadzi działania marketingowe nastawione na pozyskiwanie nowych użytkowników.

- To dla nas bardzo intensywny czas, ale nie zwalniamy tempa. W tym roku, dzięki uruchomieniu pierwszej odsłony Marketu, zwiększyliśmy rotację przedmiotów o 20 proc. – oznacza to, że czas jaki zajmuje sprzedaż skórek uległ skróceniu o 20%, a więc zwiększyliśmy jeszcze płynność magazynu. W najbliższych dniach ujawnimy datę uruchomienia pełnej wersji marketplace, co umożliwi nam realizację dalszych planów. Jesteśmy przekonani, że wszystkie te działania znajdą odzwierciedlenie w wynikach finansowych za I kwartał 2021 – dodaje Kornel Szwaja.

W trzech pierwszych kwartałach 2020 r. spółka wygenerowała przychody większe o 166 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2019 r. Ilość transakcji kupna i sprzedaży wzrosła w pierwszych trzech kwartałach br. o 103 proc. w odniesieniu do całego minionego roku.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus