SWT (SWALLET), właściciel platform do handlu dobrami cyfrowymi i pierwsza spółka reprezentująca rynek e-sportu na warszawskiej giełdzie, prezentuje dane operacyjne drugiego uruchomionego przez siebie serwisu – Skinwallet Market. Uruchomiona 5 października br. platforma odpowiada już za ponad 20 proc. wszystkich dóbr cyfrowych sprzedanych w tym okresie przez spółkę. Tylko w październiku pozyskała 2,5 tys. użytkowników.
Skinwallet to jeden z największych serwisów związanych z handlem dobrami cyfrowymi. Od 2019 roku działa w modelu instant (umożliwiającym użytkownikom uzyskanie natychmiastowej wyceny i sprzedaż wirtualnych przedmiotów za pieniądze), a od 5 października br. również w modelu marketplace jako Skinwallet Market. Aktualnie platforma marketplace pozwala użytkownikom kupować dobra cyfrowe, docelowo będzie obsługiwać zarówno transakcje kupna, jak i sprzedaży bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.
- W pierwszym, niepełnym miesiącu działalności Skinwallet Market pozyskał 2532 nowych użytkowników,
a 22 proc. wartości wszystkich odnotowanych przez nas transakcji sprzedaży pochodzi właśnie z tej platformy. To bardzo dobry wynik i spodziewamy się, że w nadchodzących miesiącach, wraz z prowadzeniem szeroko zakrojonych działań marketingowych, będzie coraz lepszy – mówi Kornel Szwaja, prezes Skinwallet.
Trwają prace nad wdrożeniem pozostałych funkcjonalności platformy marketplace, w tym zwłaszcza możliwości handlu dobrami cyfrowymi bezpośrednio pomiędzy użytkownikami.
- Przed nami bardzo intensywny okres, gdyż jeszcze w tym roku zaplanowaliśmy uruchomienie pełnej wersji platformy, która pozwoli graczom na swobodne składanie zleceń kupna i sprzedaży skórek. Otworzy nas to na nawet kilkukrotnie większy rynek. Wdrożenie nowych funkcjonalności w czwartym kwartale, a więc wzmożonym okresie aktywności graczy, powinno pozytywnie wpłynąć na jej odbiór. Projekt jest realizowany zgodnie z harmonogramem, a pierwsze efekty spodziewamy się zobaczyć już w wynikach za pierwszy kwartał 2021 r. – uzupełnia Kornel Szwaja.
Przychody Skinwallet wygenerowane w pierwszych trzech kwartałach 2020 roku są o 167% wyższe niż przychody osiągnięte w analogicznym okresie w 2019 roku oraz przewyższają łączną wartość przychodów wypracowaną w całym 2019 roku o 69 proc. We wrześniu br. spółka zadebiutowała na NewConnect.