MOV (MOVIEGAMES), notowany na NewConnect producent i wydawca gier, kontynuuje współpracę z Humble Store. Po udanej promocji gry Treasure Hunter Simulator we wrześniowym Humble Bundle, Spółka podpisała umowę z serwisem na tzw. “featuring” The Beast Inside w Humble Choice. W ramach współpracy Movie Games odnotuje w IV kwartale br. ponad 210 tys. USD dodatkowego przychodu.
- Współpraca z Humble przebiega bardzo pomyślnie. Jesteśmy po debiucie Treasure Hunter Simulator w Humble Bundle, a jeszcze w tym roku abonenci Humble Choice otrzymają dostęp do naszego horroru The Beast Inside. Poza imponującym i nieplanowanym wcześniej, dodatkowym przychodem z tych dwóch partnerstw w wysokości ponad 210 tys. USD, wynegocjowaliśmy również atrakcyjniejsze warunki codziennej współpracy z Humble Store. Z każdego sprzedanego na platformie klucza Steam dostaniemy większy procent niż większość obecnych tam wydawców – komentuje Mateusz Wcześniak, prezes Movie Games.
W dniach 22-29 października na platformie sprzedażowej Humble odbędzie się Simulation Sale, podczas którego będą promowane Drug Dealer Simulator oraz Treasure Hunter Simulator. Zaraz potem, na halloweenowej wyprzedaży, pojawi się natomiast The Beast Inside. Na mocy podpisanego aneksu, zarówno z tych wyprzedaży, jak i późniejszej regularnej sprzedaży, spółka będzie uzyskiwać wyższy udział w przychodach. Udział w Humble Bundle również rozliczany jest na zasadach rev-share, natomiast udział w Humble Choice daje Spółce wynegocjowaną wcześniej kwotę flat-fee.
Platforma Humble to internetowy serwis, który zdobył ogromną popularność sprzedając gry komputerowe w „paczkach”. Gracze nie kupowali tam jednej gry, tylko tematyczne zestawy cyklicznie przygotowywane przez serwis. Dziś, jest tam również tradycyjny sklep z kluczami Steam, a także szereg innych opcji dla klientów, w tym wspomniany Choice. Klient płaci tam abonament w ramach którego każdego miesiąca otrzymuje paczkę z grami-niespodziankami, wybranymi przez serwis. Do końca roku w jednej z takich paczek dla subskrybentów znajdzie się survival horror The Beast Inside.
Współpraca z Humble daje nie tylko realne korzyści finansowe, ale też ogromną widoczność w społeczności graczy. Humble posiada własne kanały social media i newsletter z ponad 10 milionami subskrybentów. O kolejnych Bundle’ach czy zestawach Choice cyklicznie piszą też największe światowe media poświęcone grom wideo, co bezpośrednio przekłada się na wzrost rozpoznawalności poszczególnych gier, jak i samego wydawcy.