Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były we wrześniu 2020 r. równe około 75,2 mln zł czyli o 5,1% mniej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły we wrześniu 2020 r. do około 43,7 mln zł, czyli o około -9,9% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 29,7 mln zł, o 7,4% więcej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2020 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 621,7 mln zł (-15,5% r/r). Za 367,2 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 235,8 mln zł jubilerski. To odpowiednio -20,1% i -5,1% w stosunku do okresu styczeń – wrzesień 2019 r.
„VRG podało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta przez grupę we wrześniu 2020 roku wyniosła około 51,9 proc. i była niższa od marży osiągniętej we wrześniu 2019 roku o około 1,1 pp. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży wyniosła około 48,2 proc. i była niższa o 3,1 pp. rdr" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec września 2020 r. równa 52,6 tys. m2 (-2,2% r/r).