Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

DRAGO entertainment 22 września rozpocznie się drugi etap kampanii crowdinvestingowej

Udostępnij

Po zakończonej sukcesem pierwszej transzy emisji akcji DRAGO entertainment, z której twórca gier pozyskał od inwestorów 1 mln zł, Studio rozpoczyna drugi etap kampanii. Szczegóły oferty drugiej transzy, która rozpocznie się 22 września, zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl. Na tej samej stronie już dziś dostępny będzie Dokument Ofertowy Spółki. Cena emisyjna drugiej transzy będzie identyczna jak w pierwszej. Środki z emisji zostaną przeznaczone na produkcję nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie planowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jeszcze w tym roku DRAGO entertainment S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki na rynek NewConnect.

Już jutro, 22 września, rozpocznie się drugi etap kampanii crowdinvestingowej, w ramach której DRAGO entertainment chce pozyskać 1 mln zł. Jednorazowy zapis na akcje Spółki w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 1 000 akcji (28 600 zł). Zapisy, w ramach drugiej transzy, przyjmowane będą poprzez dedykowaną stronę internetową Emitenta, do której link znajdzie się na CrowdConnect.pl, na której to stronie już dziś dostępne będą szczegółowe warunki oferty i informacje o sposobie składania zapisów, zawarte w Dokumencie Ofertowym Spółki. Pierwszy etap emisji został zakończony sukcesem: – 14 września rozpoczęły się zapisy na akcje DRAGO entertainment w ramach pierwszej rundy. W krótkim czasie udało się zrealizować cel pierwszego etapu emisji w wysokości 1 mln zł – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Cieszy nas fakt zainteresowania inwestorów naszą spółką. Liczymy, że kolejna runda emisji, która rozpocznie się już jutro, zostanie zamknięta z sukcesem równym pierwszej turze. Celem emisji jest pozyskanie  z obydwu transz łącznie 2 mln zł – dodaje prezes DRAGO entertainment.

Kampania crowdinvestingowa ma wesprzeć Spółkę w realizacji nowych produkcji oraz wzbogacić oprawę marketingową projektów, zarówno bieżących, jak i tych już rozpoczętych, tak jak Red Frost, Airport Contaband, Gas Station Simulator, czy Food Truck Simulator.

W przyszłym roku na rynku pojawi się nowo zapowiedziany tytuł Studia – Winter Survival Simulator. To kolejna, po Red Frost, produkcja Spółki z gatunku survival. Gracz będzie miał za zadanie przetrwać w parku stanowym w USA wśród wzgórz Mount Washington. Rolę konsultanta merytorycznego przy projekcie pełni Marek Kamiński – zdobywca obu biegunów Ziemi.

Prace nad tytułami Spółki wspiera MOV (MOVIEGAMES), które pełni rolę wydawcy.

DRAGO entertainment jest coraz bliżej debiutu na rynku NewConnect. – Jesteśmy gotowi, żeby dołączyć do grona spółek giełdowych. Jeszcze w tym roku planujemy złożenie wniosku o wprowadzenie akcji Spółki na rynek NewConnect. Autoryzowanym Doradcą jest INC S.A. – mówi Lucjan Mikociak, szef Studia DRAGO entertainment. – Posiadamy sprecyzowane plany i ciekawą ofertę naszych autorskich tytułów z gatunku symulatorów. W ciągu kilku najbliższych dni planujemy zaprezentować zapowiedź naszego kolejnego projektu, który będzie łączył obydwa gatunki survival i symulator – dodaje.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus