Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Grow Uperion pozyskał 1 mln zł z emisji akcji

Udostępnij

Grow Uperion, technologiczna spółka oferująca platformę grywalizacyjną, mającą na celu wzrost motywacji i zaangażowania pracowników w realizację celów i zadań, zakończyła emisję akcji, pozyskując 1 mln zł, w tym 0,5 mln zł w kampanii crowdinvestingu na platformie CrowdConnect.pl. Grono akcjonariuszy spółki powiększyło się o 135 podmiotów. Środki z oferty będą dedykowane rozwojowi platformy oraz globalnych kanałów sprzedaży. Do głównych czynników budujących wartość Grow Uperion należą pierwsze wdrożenia, obecność na stycznej rynków grywalizacji, HR Tech i SaaS, potencjał rozwoju synergicznych obszarów (zdalna nauka, obsługa programów ESOP) i współpraca z partnerami - koncernem Microsoft i głównym akcjonariuszem, Grupą TenderHut.

W I transzy dla dużych inwestorów spółka sprzedała akcje o wartości 0,5 mln zł. W drugiej transzy trwającej jeden dzień (28 lipca) Grow Uperion, w formie crowdfundingu udziałowego na platformie Crowdconnect oferowała tę samą liczbę akcji (150 tys. szt.) o wartości 0,5 mln zł. Wycena spółki przed ofertą wynosiła 10 mln zł.

Grow Uperion oferuje innowacyjną platformę do realizacji celów, podnoszenia motywacji i doceniania pracowników. Jej założenia powstały w oparciu o połączenie technik grywalizacyjnych znanych w sektorze gamingowym, psychologii motywacji oraz elementów z dziedziny automatyzacji marketingu. Rozwiązanie to pozwala osiągać zakładane KPIs pracowników i całych zespołów bez zwiększania nakładów na benefity
w organizacji. Spółka, w oparciu o elementy grywalizacyjne, wykorzystuje prostą i uniwersalną symbolikę rosnącego obiektu, np. drzewa lub budynku, w wizualizacji poziomu rozwoju pracownika. Każdy pracownik ma własny obiekt osiągnięć, wskazujący na realizację celów indywidualnych lub grupowych.

- Z sukcesem zakończyliśmy ofertę akcji, pozyskując maksymalną kwotę 1 mln zł. Dziękujemy wszystkim inwestorom za okazane zaufanie. Szczególnie cieszy nas powodzenie II transzy, która trwała zaledwie kilka godzin. Do grona akcjonariuszy Grow Uperion dołączyło 135 inwestorów. Stawiamy przed sobą ambitne cele, które pozwolą wykorzystać bardzo dobre globalne perspektywy bliskich nam rynków grywalizacji, HR Tech i SaaS. Dołożymy wszelkich starań owocujących dalszą budową wartości spółki. W pierwszej kolejności chcemy zrealizować zakładane cele emisyjne - dalszy rozwój oprogramowania platformy Grow Uperion oraz budowę globalnych kanałów sprzedaży. Docelowo zamierzamy dostarczać rozwiązanie, które będzie najbardziej przyjaznym dla pracownika narzędziem do zwiększania motywacji i zarazem najefektywniejszym w zakresie podnoszenia produktywności organizacji - mówi Przemysław Śnioszek, Prezes Zarządu
Grow Uperion.

Grow Uperion identyfikuje dwa cele emisyjne - rozwój oprogramowania oraz globalnych kanałów sprzedaży. W pierwszym obszarze, którego potrzeby kapitałowe wynoszą ok. 0,65 mln zł, zamiarem firmy jest rozwój kolejnych technologicznych funkcjonalności na platformie oraz prace nad implementacją tzw. lejków motywacyjnych. Drugi cel pozwoli rozwijać sprzedaż na najbardziej atrakcyjnych europejskich rynkach w obszarach HR Tech i grywalizacji (m.in. Niemcy, Francja, Szwecja, Wielka Brytania) i zawiera m.in. przeprowadzenie kampanii lead generation oraz rozbudowę działu sprzedaży. 

- Po osiągnięciu kolejnych kroków milowych rozwoju naszej spółki Grow Uperion, planujemy zadebiutować na rynku NewConnect w 2021 roku – dodaje Przemysław Śnioszek.

Model biznesowy Grow Uperion opiera się na kilku filarach - oferowaniu platformy w formie modułu SaaS/Customized Saas, w formie narzędzia do obsługi programów ESOP (Plany Pracowniczej Własności Akcji), na potrzeby szkół i sektora edukacyjnego oraz w szytej na miarę formule dla Partnerów z szeregu branż.

Rynek rozwiązań grywalizacyjnych znanych z gier wideo eksperci States Fortune Business Insights szacują na 37 mld USD w 2027 roku wobec kilkukrotnie niższej wartości w minionym okresie. Światowe koncerny coraz częściej korzystają z systemów szkoleniowych, rekrutacyjnych i motywacyjnych i opartych na narzędziach grywalizacyjnych, zwłaszcza lokowanych w chmurze w modelach SaaS.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus