Z rozwiązania livechat korzysta już ponad 30 tysięcy płacących klientów. Wśród nich są firmy i instytucje z około 150 krajów świata. Dodatkowo już ponad 100 instytucji użyteczności publicznej dołączyło do programu “LiveChat for nonprofits”, dzięki któremu mogą wykorzystywać zaawansowaną wersję produktu LiveChat za darmo.
“Trzydzieści tysięcy klientów to dla LVC (LIVECHAT) ważny kamień milowy, a jego osiągnięcie jest zasługą bardzo ciężkiej pracy całego zespołu. Żeby pozostać jednym z liderów światowego rynku musimy się cały czas zmieniać i właśnie to robimy. Praktycznie cały czas dodajemy nowe funkcjonalności, integracje, kanały komunikacji itd. Równocześnie pracujemy nad nową wizją i misją dla naszej firmy, będziemy chcieli je przedstawić już w najbliższym czasie” - powiedział prezes Mariusz Ciepły.
LiveChat Software został założony w 2002 r., jednak na globalny rynek wszedł w 2010 r., kiedy zaczął oferować swój produkt wyłącznie w modelu SaaS (Software as a Service). Pierwszym tysiącem klientów mógł się pochwalić już w kolejnym roku. Obecnie Spółka ma już kilka produktów, a na początku 2020 r. poinformowała o przekroczeniu granicy tysiąca płacących klientów przez ChatBot.
Obecnie w skład oferty LiveChat Software wchodzą następujące produkty:
LiveChat - oprogramowanie, które pozwala firmom komunikować się ze swoimi klientami w dowolnym czasie i miejscu.
ChatBot - wszechstronna platforma, dzięki której można tworzyć chatboty dla różnych kanałów komunikacji.
HelpDesk - intuicyjny system ticketowy pozwalający zarządzać komunikacją e-mailową z klientami.
KnowledgeBase - system pozwalający na tworzenie baz wiedzy i łatwe ich udostępnianie własnemu zespołowi oraz klientom. Wykorzystuje on rozwiązania AI do znajdowania użytecznych artykułów.
Spółka udostępnia też platformę LiveChat for Developers dzięki której zewnętrzni partnerzy mogą tworzyć własne rozszerzenia oraz integracje dla jej produktów i monetyzować je w “marketplace” Spółki.
Firmy i instytucje wykorzystujące LiveChat reprezentują wszystkie branże. Łączy je potrzeba komunikacji ze swoimi klientami przez internet - przy czym nie musi to być strona internetowa, ale np. serwis społecznościowy albo jeszcze inny kanał komunikacji. W kwietniu LiveChat poinformował o udostępnieniu swoim klientom integracji z Apple Business Chat, którą przygotowano dzięki współpracy z Apple Inc.