Skonsolidowane przychody ze sprzedaży VRG były w maju 2020 r. równe około 62,5 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych w analogicznym miesiącu 2019 r. o około 35,4%.
Przychody ze sprzedaży w segmencie odzieżowym, czyli realizowane przez marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler i Bytom spadły w maju 2020 r. do około 38,3 mln zł, czyli o 37,5% r/r. Natomiast sprzedaż segmentu jubilerskiego (marka W.KRUK) wyniosła około 22,9 mln zł, o 26,6% mniej niż rok wcześniej.
Łącznie, od początku 2020 r. Grupa VRG osiągnęła przychody równe około 289,1 mln zł (-26,7% r/r). Za 176,6 mln zł wypracowanych przychodów odpowiadał segment odzieżowy, a 103 mln zł jubilerski. To odpowiednio -29,1% i -20% w stosunku do okresu styczeń – maj 2019 r.
„VRG S.A. informuje, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju 2020 roku przez Grupę Kapitałową Spółki wyniosła około 47,7% i była niższa od marży osiągniętej w maju 2019 roku o około 5,9 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - maj 2020 wyniosła około 46,4% i była niższa o 4,9 p.p. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku" – czytamy w komunikacie
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej VRG była na koniec maja 2020 r. równa 53,3 tys. m2.