Spółka TXM w restrukturyzacji, prowadząca siec sklepów z odzieżą damska, męską i dziecięcą, wdraża zmiany w zakresie wizerunku oraz oferty. Pierwszym krokiem jest ujednolicenie identyfikacji wizualnej oraz odświeżenie formy komunikacji z klientami. Z początkiem marca w ofercie pojawiły się m.in. serie limitowane w bardzo atrakcyjnych cenach. Zmiany mają na celu odbudowanie sprzedaży oraz pozycji rynkowej sieci.
TXM konsekwentnie realizuje plan naprawczy spółki. Poza reorganizacją sieci sprzedaży, kolejnym krokiem do odbudowania pozycji rynkowej jest zmiana wizerunku i wynikające z potrzeb klientów uatrakcyjnienie oferty. W związku z tym TXM wprowadza do sprzedaży gamę produktów porównywalnych pod względem fasonu i jakości z asortymentem sieci modowych, ale w dużo niższych cenach. W ramach oferty w TXM znajdzie się sporo nowości. Jedną z nich jest wprowadzenie tzw. kolekcji limitowanej dla kobiet, które stanowią większą część klientów sieci. Kolekcje limitowane to krótkie serie ubrań zgodnych z obowiązującymi na rynku trendami modowymi, które zyskają także specjalne oznakowanie graficzne. Pierwsza kolekcja limitowana TXM do sklepów trafiła już na początku marca i bazuje na najmodniejszych obecnie kolorach szałwii i koralu, kwiatowych wzorach i zwiewnych krojach.
Nowy asortyment będzie dostępny we wszystkich sklepach stacjonarnych oraz online na www.txm.pl. Zmiany zostaną zakomunikowane także w gazetce reklamowej, która zyskała nie tylko nowa szatę graficzną, ale także i format. Sieć w ramach refreshingu marki odświeżyła także logo oraz hasło reklamowe: TXM - ZMIENIAMY SIĘ DLA CIEBIE. CIESZ SIĘ MODĄ I OKAZJĄ! Zmiany te widoczne będą również w mediach społecznościowych i na stronie www. W ten sposób Spółka utrzyma spójność w komunikacji z klientami.
- Nowa oferta TXM odpowie na potrzeby klientów, którzy świadomie podążają za modą i jakością, szukając jednocześnie najlepszych okazji cenowych. Dzięki wprowadzonym zmianom chcemy nie tylko przypomnieć się stałym klientom, ale także dotrzeć do nowych kupujących – powiedziała Agnieszka Kudła, Dyrektor Marketingu TXM S.A. w restrukturyzacji. W sprzedaży nie zabraknie również szerokiej gamy asortymentu podstawowego, jak bielizna, czy rajstopy, który cieszy się dużym zainteresowaniem klientów.
Sieć poza zmianami wizualnymi wprowadza także nowe standardy obsługi klientów stając się siecią bardziej aktywną i otwartą. Dzisiejsi klienci przychodzą do sklepu, który lubią i w którym wita ich miła obsługa. Taką siecią chcemy być. Naszymi priorytetami jest bezpośrednia obsługa, uśmiech, doradztwo i przyjazne klientom podejście – dodaje Agnieszka Kudła.
Obecnie w ramach sieci TXM działa w Polsce około 260 sklepów z odzieżą damską, męską i dziecięcą.