Według danych pochodzących z systemów sprzedaży, LVC (LIVECHAT) miał 1 października 2019 r. 28 376 klientów korzystających z płatnej wersji produktu LiveChat.
Uwzględniając odejścia, liczba klientów spółki wzrosła więc w sierpniu o 121.
Na początku września 2019 r. spółka miała 28 255 klientów, a 1 października 2018 r. 25 398.
"Istotny wpływ na wynik osiągnięty we wrześniu miały zmiany w procesie sprzedaży, które Spółka testowała w tym okresie. W związku z niezadowalającymi wynikami testów (niższa konwersja tylko częściowo rekompensowana wyższym ARPU), Spółka zdecydowała nie wprowadzać testowanych zmian na stałe i spodziewa się powrotu do poprzednich wskaźników w kolejnych okresach.
Równocześnie Spółka podkreśla, że testy różnego rodzaju zmian w produkcie i procesie sprzedaży były prowadzone do tej pory regularnie i będą realizowane również w kolejnych miesiącach" - czytamy w komunikacie