Wstępne wyniki sprzedaży EAT (AMREST) wyniosły w II kwartale 2019 r. 483 mln EUR i były o 32,5% wyższe niż w analogicznym kwartale 2018 r. Sprzedaż liczona w walutach lokalnych wzrosła w tym okresie o 32,8%.
„Poza rozwojem organicznym na dynamikę sprzedaży Grupy w Q2 2019 pozytywnie wpłynęła konsolidacja wyników niedawno przejętych 15 restauracji KFC we Francji , sieci Pizza Hut w Rosji, Armenii i Azerbejdżanie, Bacoa w Hiszpanii oraz Sushi Shop. Z wyłączeniem sprzedaży wymienionych biznesów przychody Grupy w Q2 2019 wzrosły o 18,3%” – czytamy w komunikacie
Największą poprawę przychodów odnotowano w dywizji Europa Zachodnia, gdzie sprzedaż była o 56,5% wyższa niż przed rokiem i wyniosła niemal 196 mln EUR. Na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w dywizji rosyjskiej przychody w EUR wzrosły o odpowiednio 18% r/r i 22,6% r/r.Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus