Sprzedaż GRI (GINOROSSI) była w marcu 2019 r. równa 9,2 mln zł w porównaniu do 12 mln zł wypracowanych w marcu 2018 r. Udział przychodów wygenerowanych w tym okresie przez segment B2B spadł z 32,5% do 13,7%, natomiast sprzedaż e-commerce odnotowała 18% spadek przychodów.
W okresie styczeń – marzec 2019 r. sprzedaż Gino Rossi była o 23,7% niższa niż w I kwartale poprzedniego roku i wyniosła 26,3 mln zł.Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus
Najważniejsze wiadomości
Zobacz więcejPorozmawiajmy o spółkach POS #47 [BR Premium]
przedwczoraj
Pozostałe wiadomości
Amica sprzedaje udziały w spółce Stadion Poznań
przedwczoraj
Porozmawiajmy o spółkach POS #47 [BR Premium]
przedwczoraj
Scanway rozpoczyna współpracę z Intuitive Machines
przedwczoraj
Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus