W 2018 roku Ten Square Games odnotowało 36,47 mln zł skonsolidowanego zysku netto, przy skonsolidowanych przychodach ze sprzedaży na poziomie 115,3 mln zł. Rok wcześniej było to odpowiednio 8,4 mln zł zysku i 27,0 mln zł przychodów.
Najważniejszym czynnikiem mającym wpływ na wyniki spółki był sukces gry Fishing Clash, która w 2018 roku wygenerowała ok. 88,8 mln zł przychodów.
"Warto dodać, że przychody wygenerowane przez pozostałe produkty grupy (Wild Hunt, Let’s Fish i Game Factory) przewyższają sumaryczne przychody Grupy Kapitałowej Ten Square Games osiągnięte w 2017 roku. Między innymi dlatego też głęboko wierzymy w skalowanie naszego biznesu poprzez budowanie portfolio utrzymywanych długoterminowo produktów." - czytamy w liście Macieja Popowicza, Prezesa Zarządu TEN (TSGAMES).
Zdaniem prezesa mimo wysokich dynamik spółka jest dopiero w początkowej fazie rozwoju. Najważniejsze zadania stojące przed nią w 2019 roku to:
„- Wzmacnianie pozycji Fishing Clash, jego dalszy rozwój, monetyzacja, utrzymanie pozycji lidera i wieloletnie utrzymanie.
- Przeniesienie naszych najlepszych doświadczeń z Fishing Clash na obszary pokrewne tematycznie, w najbliższej nam niszy sportowo-symulacyjnej. Tutaj skupiamy się na dwóch nowych produkcjach - Mini Golfie i nowej grze hobbystycznej bazującej na sukcesie Fishing Clash.
- Poszukiwanie nowych obszarów w niszach obecnie przez nas niezagospodarowanych. Najciekawsze kierunki rozwoju to gry skierowane do kobiet bazujące na łączeniu casualowych mechanik rozgrywki i najpopularniejszych nisz tematycznych. Obecnie pracujemy nad dwoma takimi tytułami.” – czytamy w raporcie.