AGO (AGORA) odnotowała 5,1 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w II kw. 2016 r. wobec 3,8 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 1,3 mln zł wobec 3,6 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 296,2 mln zł w II kw. 2016 r. wobec 292,8 mln zł rok wcześniej.
W drugim kwartale 2016 r. EBITDA Grupy zmniejszyła się r/r do 22,9 mln zł, a w pierwszym półroczu 2016 r. do 50,9 mln zł.
W I poł. 2016 r. spółka miała 12,3 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 3,6 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 584,7 mln zł w porównaniu z 575,6 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I poł. 2016 r. wyniosła 11 mln zł wobec 8,16 mln zł zysku rok wcześniej.
Agora jest m. in. wydawcą "Gazety Wyborczej" - największej polskiej gazety opiniotwórczej - oraz czasopism. Do grupy należą także serwisy internetowe, radiostacje, firma reklamy zewnętrznej AMS, operator kin Helios, drukarnie oraz Stopklatka TV. Spółka zajmuje się również koprodukcją i dystrybucją filmową.