Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Szacunkowe wyniki MEDIACAP SA za rok 2018

Udostępnij

Zarząd MCP (MEDIACAP) szacuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży w 2018 roku wyniosły 94,1mln PLN (wzrost o 23% w porównaniu do 2017), co przełoży się na około 7 mln PLN EBITDA.

„Za nami dobry rok zarówno pod kątem przychodów, jak i zysku EBITDA. W 2018 motorem wzrostu były przychody z nowych modeli biznesowych (TalentMedia, Opinie.pl i Plastream), które łącznie wzrosły o 50%, ale również Grupa S/F, dla której tempo wzrostu przekroczyło 21% r/r. Kamieniem milowym było osiągnięcie rentowności w TalentMedia co sprawia, że ta spółka będzie ważnym kontrybutorem do EBITDA w przyszłości. W 2019 wchodzimy z optymizmem w bieżącym biznesie oraz kolejnymi nowymi inicjatywami: przede wszystkim w dziedzinie marketingu gamingowego dzięki inwestycji w Gameset, ale również w dziedzinie data dzięki Booost, TalentTube i Brandspy - projektom rozwijanym w ramach istniejących spółek.” – mówi Jacek Olechowski, prezes zarządu MEDIACAP S.A.