Grupa Mediacap inwestuje w spółkę Gameset i wchodzi w segment marketingu gamingowego, podała spółka.
"W ramach transakcji Mediacap, dzięki objęciu nowych udziałów za 1,8 mln zł i umorzeniu udziałów jednego z dotychczasowych wspólników Mediacap osiągnie 27,8% kapitału w Gameset sp. z o.o. Finalizacja transakcji nastąpi po zatwierdzeniu sprawozdania finansowego spółki za rok 2018" - czytamy w komunikacie.
"Gaming to według PwC, obok wideo w internecie, najszybciej rosnący segment medialny. Dzięki inwestycji w Gameset będziemy obecni na tym rynku jako lider w Polsce, obsługując m.in. Epic Games, wydawcę topowej gry 'Fortnite'. Wierzymy, że kombinacja silnego przywództwa założycieli spółki - Piotra Bombola i Łukasza Turkowskiego - oraz nasze doświadczenie w skalowaniu podmiotów marketingowych przełoży się na skokowy wzrost wartości tego biznesu. Branżowy inwestor w Gameset to też dobra wiadomość dla jego klientów, partnerów i uczestników rynku" - stwierdził prezes MCP (MEDIACAP) Jacek Olechowski, cytowany w komunikacie.
"Gameset Sp. z o.o. to pierwsza w Polsce i najszybciej rozwijająca się agencja marketingu gamingowego - działalności reklamowej i promocyjnych dotyczącej gier komputerowych lub z wykorzystaniem gier komputerowych. Spółka zajmuje się strategią, kreacją i realizacją działań w jednym z najszybciej rosnących obszarów rynku marketingowego" - czytamy w komunikacie.
Gameset rozpoczął współpracę z grupą Mediacap kilka miesięcy temu, kiedy w ramach partnerstwa strategicznego ze spółką zależną TalentMedia, kanały influencerów związanych z Gameset współpracowały z siecią TalentMedia - zrealizowano między innymi pierwsze wspólne kampanie dla gry Fortnite z wykorzystaniem platformy TalentTube, podano w informacji.
"Bardzo się cieszymy, że udało się nam połączyć siły z tak silnym partnerem jak Mediacap. Razem z zarządem grupy dzielimy punkt widzenia na rynek nowoczesnego marketingu i mamy wspólną wizję rozwoju w obszarze gamingu. Środki pozyskane z inwestycji zostaną przeznaczone na zwiększanie kompetencji w obszarze produkcji video, eventowej, influencerskiej oraz ekspansji zagranicznej - w 2019 roku chcemy stać się wiodącą agencją od gamingu w regionie CEE" - zadeklarował prezes Gameset Piotr Bombol, cytowany w komunikacie.
Mediacap SA to grupa świadcząca usługi z zakresu marketingu, IT oraz badań rynku i opinii publicznej. Od sierpnia 2016 r. jest notowana na rynku głównym GPW.