Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Ten Square Games chce wejść w nowy segment gier

Udostępnij

TEN (TSGAMES) pracuje nad dwoma grami skierowanymi dla kobiet i panuje ich debiut w przyszłym roku, a także chce rozwinąć się w niszy, jaką są gry w technologii html5 dla komunikatorów, poinformował prezes Arkadiusz Pernal.  

"Chcielibyśmy w przyszłym roku wejść w nowy segment, czyli gier dla kobiet. Mamy w produkcji teraz dwie gry dla tej części odbiorców" - powiedział Pernal podczas konferencji prasowej.  

Spółka planuje także rozwój gier w technologii html5, chodzi o gry pojawiające się w komunikatorach, takich jak Messenger.

"Zrobiliśmy już dwie gry w html5 i teraz będziemy szukali możliwości rozwinięcie się w tej niszy. Uważamy, że ten rynek jest perspektywiczny wraz m.in. z uruchomieniem mikropłatności na komunikatorach" - dodał wiceprezes.

Dodał, że zgodnie z planami nowa gra typu "MiniGolf" przejdzie soft launch na przełomie I/II kw. 2019 r.

"Pracujemy także nad kolejną grą hobbystyczną i do soft launch-u również wejdzie w przyszłym roku, ale nie wiemy czy będzie to w I czy w II połowie roku" - powiedział Pernal. 

Przyznał, że spółka jest zadowolona z wizyty w Chinach, którą odbyła w październiku br. 

"Należy mieć jednak na uwadze, że obecnie w Chinach jest rządowy system wydawania licencji dla producentów gier, który teraz jest wstrzymany. Zakładamy, że w przyszły roku powinno się to odblokować" - dodał wiceprezes.

Przedstawiciele spółki podtrzymali deklarację przyjętą podczas IPO, że zarząd będzie rekomendował wypłatę do 75% zysku netto w formie dywidendy za dany rok obrotowy.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala - twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus