- Przychody ze sprzedaży: 15,0 mln PLN,
- w tym 14,9 mln PLN z gier mobilnych (spadek o 2,1%)
- Przychody pomniejszone o UA i prowizje platform (bez projektów blockchain):
- 5,6 mln PLN (spadek o 13,9%)
- 15,0 mln pobrań
- Gry z największymi przychodami: Darts Club, Hunt Royale, Crazy Plane Landing
[mln PLN] |
Luty |
Marzec |
zmiana % m/m |
---|---|---|---|
Przychody ze sprzedaży, w tym: |
15,3 |
15,0 |
-2,1% |
|
15,3 |
14,9 |
-2,1% |
|
0,0 |
0,0 |
-9,6% |
Prowizje platform |
1,3 |
1,5 |
16,7% |
User Acquisition |
7,4 |
7,8 |
4,9% |
Przychody pomniejszone |
6,6 |
5,6 |
-13,9% |
|
6,5 |
5,6 |
-13,9% |
Przychody Grupy BoomBit w marcu 2025 r. wyniosły 15,0 mln PLN (-2,1% m/m), w tym 14,9 mln PLN z gier mobilnych. Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 7,8 mln PLN (4,9% m/m), a koszty prowizji platform do 1,5 mln PLN (16,7% m/m). Grupa miała 15,0 mln pobrań i 5,6 mln PLN (-13,9% m/m) przychodów pomniejszonych o UA i prowizje platform. Bez uwzględniania przychodów z projektów blockchain wynik ten wyniósł 5,6 mln PLN (-13,9% m/m).
“Wpływ na zaraportowane niższe przychody w ostatnim miesiącu miał przede wszystkim brak ujęcia opłaty integracyjnej wynikającej z umowy z Ironsource, która zakończyła się w lutym. Kwotę tej opłaty rozliczaliśmy liniowo w czasie przez okres 24 ostatnich miesięcy. Większość tytułów w marcu osiągnęła podobne wyniki. Wyższe prowizje platform wynikają z polityki Googla i zakończenia promocyjnego okresu w pierwszych tygodniach roku, a nieznaczny wzrost wydatków marketingowych spowodowany jest głównie zmianą intensywności i czasu niektórych kampanii w porównaniu z poprzednim miesiącem. W najbliższych miesiącach planujemy wydanie kilku nowych tytułów, które aktualne są w ostatniej fazie przygotowań i testów” - powiedział Marcin Olejarz, Prezes Zarządu Boombit.
Przychody ze sprzedaży [mln PLN]
W marcu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (3,5 mln PLN przychodów), Hunt Royale (2,2 mln PLN), oraz Crazy Plane Landing (0,8 mln PLN).
