SentiOne odkłada plany debiutu na GPW i skupia się na rozwoju technologii chatbotów razem z partnerem finansowym, poinformował ISBnews współzałożyciel i CTO Michał Brzezicki.
"Giełda pozostaje w kręgu naszych zainteresowań, ale jako temat przyszłościowy. Teraz koncentrujemy się na operacyjnym rozwoju i chatbotach. Widzimy duże zainteresowanie tą technologią. Pozyskaliśmy finansowanie od partnera - funduszu inwestycyjnego Leonarto - do projektu chatbotów i będziemy rozwijać automatyzację wsparcia klienta" -powiedział ISBnews Brzezicki podczas CitiHandlowy PSD2 Challenge.
"Dzięki projektom realizowanym wraz z NCBiR, poza komercjalnym rozwojem firmy, zgłębiamy możliwości AI, wykorzystując NLP i deep learning w rozwoju botów NLU drugiej generacji" - dodał.
Rok temu COO spółki Bartosz Baziński mówił w rozmowie z ISBnews, że SentiOne chce kontynuować dynamiczne tempo wzrostu w skali międzynarodowej i w tym celu rozważa m.in. wejście na warszawską giełdę w II połowie 2018 r.
Wcześniej spółka pozyskała inwestorów finansowych Trigon TFI i akcelerator AINOT z finansowaniem na łącznie ok. 16 mln zł, co pozwoliło na rozwój działalności w Polsce i wyjście za granicę.
Wśród klientów spółki są m.in. PKO BP i mBank w Polsce, Pro7 Sat, czy Reckitt Benckiser w Niemczech. Ponadto z narzędzi SentiOne do monitoringu swoich produktów korzystają P&G, czy Nivea. Spółka ma również klientów z Ameryki Południowej, Afryki czy Azji.
SentiOne obecnie zatrudnia ponad 80 osób (głównie programistów, analityków, sprzedawców). Ekipa wzrosła w ciągu 2017 o połowę. Firma rozwija globalną platformę do zarządzania relacjami z klientami w social media i analityki biznesowej Firma rozwija globalną platformę do zarządzania relacjami z klientami w social media i analityki biznesowej.