WPL (WIRTUALNA) odnotowała 21,44 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2018 r. wobec 12,7 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 28,91 mln zł wobec 21,68 mln zł zysku rok wcześniej. EBITDA wyniosła 43,01 mln zł wobec 34,29 mln zł rok wcześniej. Skorygowana EBITDA wyniosła 45,34 mln zł wobec 33,86 mln zł.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 143,8 mln zł w III kw. 2018 r. wobec 113,62 mln zł rok wcześniej.
W I-III kw. 2018 r. spółka miała 47,41 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 27,07 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 393,85 mln zł w porównaniu z 328,05 mln zł rok wcześniej. EBITDA wyniosła 116,06 mln zł wobec 89,66 mln zł rok wcześniej. Skorygowana EBITDA wyniosła 121,32 mln zł wobec 94,19 mln zł.
W ujęciu jednostkowym zysk netto w I-III kw. 2018 r. wyniósł 2,51 mln zł wobec 6,52 mln zł zysku rok wcześniej.
Wirtualna Polska to holding spółek mediowych i e-commerce'owych. Według badania Gemius/PBI w grudniu 2017 z produktów internetowych WP korzystało 20,8 mln Polaków. Grupa jest właścicielem Domodi oraz Allani (moda), Homebook (dom i wystrój wnętrz), Wakacje.pl, Nocowanie.pl oraz eHoliday (turystyka), a także Money.pl, TotalMoney.pl oraz Finansowysupermarket.pl (usługi finansowe).