FAV (FACHOWCY) miała 1 445 klientów korzystających z abonamentowej usługi obecności w internecie na koniec czerwca br. W analogicznym okresie roku ubiegłego liczba klientów wynosiła 476, podała spółka.
W czerwcu liczba nowo podpisanych umów abonamentowych wyniosła 71 i była niższa od liczby umów z czerwca 2015 r. (101 umów), co wynikało z reorganizacji działu handlowego. Spółka pod koniec maja uplasowała emisję prywatną akcji, z której kapitał został przeznaczony na zwiększenie liczby sprzedawców aktualnie dział sprzedaży jest w trakcie przebudowy
"W czerwcu podpisaliśmy więcej umów niż w poprzednim miesiącu, co świadczy, że realizujemy sukcesywnie strategię zakładającą przekroczenie 2 400 liczby klientów w tym roku. Aktualnie miesięcznie możemy pozyskiwać do 200 nowych umów. Naszym celem do końca tego roku jest obsługa 300 nowych pakietów miesięcznie. Dynamiczny wzrost liczby nowych klientów jest możliwy dzięki zwiększeniu efektywności działu handlowego oraz pozyskaniu kapitału na zatrudnienie nowych sprzedawców" - powiedział prezes Piotr Surmacki, cytowany w komunikacie.
Wartość umów podpisanych w czerwcu przekroczyła 206 tys. zł.
Fachowcy.pl Ventures działają od 2008 r., a od 15 lutego 2012 r. notowani są na NewConnect. Spółka rozwija technologie wspomagające pozyskanie nowych klientów i zleceń z internetu. Usługi oferowane są w modelu abonamentowym, a docelowym ich odbiorcą są małe i średnie firmy usługowe.