Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Emperia: Sprzedaż Stokrotki wzrosła o ok. 27,6% r/r w czerwcu

Udostępnij

Stokrotka, spółka zależna Emperia Holding, osiągnęła w czerwcu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 193 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w czerwcu 2015 roku o ok. 27,6%, podała EMP (EMPERIA).

Przychody ze sprzedaży towarów za okres kwiecień-czerwiec wyniosły 570 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 23,2%.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-czerwiec wyniosły 1 142 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 24,4%.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w czerwcu 2016 roku wyniósł około 10,0%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres kwiecień - czerwiec 2016 roku wyniósł około 6,6% oraz w okresie styczeń-czerwiec 2016 roku wyniósł około 7,5%.

W czerwcu 2016 roku otworzono 4 sklepy: 2 supermarkety, 1 market oraz 1 sklep franczyzowy. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,5 tys. m2: 0,9 tys. m2 w supermarketach, 0,2 tys. m2 w marketach oraz 0,4 tys. m2 w sklepach franczyzowych. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 348. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec czerwca 2016 roku wyniosła 167,5 tys. mkw.

Emperia Holding jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2002 r. Grupa handlowa Emperia prowadzi działalność detaliczną, deweloperską i informatyczną.

Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus