Sprzedaż Grupy GRI (GINOROSSI) wzrosła w czerwcu br. o 6,1% r/r i wyniosła łącznie 23,4 mln zł, podała spółka.
Sprzedaż Grupy w okresie styczeń - czerwiec wzrosła o 0,3% r/r i wyniosła 128,5 mln zł.
Sprzedaż Simple CP wzrosła o 8,3% r/r i osiągnęła w czerwcu 2016 r. 9 mln zł, a w Gino Rossi wzrosła r/r o 4,7% i wyniosła 14,4 mln zł, podano w komunikacie.
Sprzedaż Simple CP w okresie styczeń - czerwiec spadła o 0,5% r/r i wyniosła 49,2 mln zł, sprzedaż Gino Rossi w tym czasie wzrosła o 0,8% i wyniosła 79,3 mln zł.
Marża detaliczna realizowana w salonach własnych (pełnocenowych i outletowych), prowadzonych w formacie franczyzy zarządzanej i sklepie internetowym, wzrosła w czerwcu w Gino Rossi r/r o 5,7 pkt proc. i wyniosła 51,5%, a w Simple CP wzrosła o 2,5 pkt proc. r/r i wyniosła 58,4%. W okresie styczeń - czerwiec w Gino Rossi r/r o 4,3 pkt proc. i wyniosła 49,7%, a w Simple CP wzrosła o 3 pkt proc. r/r. i wyniosła 60%, podano także w komunikacie. W przypadku całej Grupy marża wzrosła o 4,3 pkt proc. r/r w czerwcu do 54,6% i o 3.7 pkt proc. r/r do 54,3% w całym I półr. br.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.