Sprzedaż GRI (GINOROSSI) spadła w sierpniu br. o 14,9% r/r i wyniosła 11,8 mln zł, podała spółka. W okresie styczeń-sierpień br. sprzedaż spadła o 9,1% r/r do 111,8 mln zł.
"Spadek przychodów ze sprzedaży w miesiącu sierpniu wynika z niższej sprzedaży w segmencie B2B. Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za sierpień 2018 wyniosły 9 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 15% przy porównywalnej powierzchni handlowej" - czytamy w raporcie.
Udział sprzedaży B2B Gino Rossi wyniósł 11,5% i spadł o 21,1 pkt proc. r/r, podano także.
W przypadku sprzedaży e-commerce Gino Rossi odnotowało spadek o 3% r/r.
Gino Rossi podało wcześniej, że w związku z zaliczeniem działalności Simple CP S.A. do działalności zaniechanej (w lutym br. Gino Rossi poinformowało o rozpoczęciu procesu sprzedaży Simple CP), zaprzestaje prezentacji danych sprzedażowych tej spółki zależnej w raportach miesięcznych.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.