Biznesradar bez reklam? Sprawdź BR Plus

Sprzedaż detaliczna i hurtowa Bytomia wzrosła o 14,3% r/r do 16,53 mln zł w VII

Udostępnij

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w lipcu br. wyniosła ok. 16,53 mln zł i była wyższa o ok. 14,3% w skali roku, podała spółka. 

Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) w okresie styczeń-lipiec 2018 roku wyniosła 111,58 mln zł i była wyższa o ok. 12,6% r/r.

Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-lipiec wzrosła o 8,4% r/r do  103,13 mln zł, podano w komunikacie.

Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-lipiec 58,33 mln zł i była wyższa o 18,6% w skali roku.

Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-lipiec 57,42 mln zł i była wyższa o 19,2% w skali roku.

Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.