Akcjonariusze IMS zdecydowali o przeznaczeniu na dywidendę 7,9 mln zł z zysku za 2017 r., co oznacza wypłatę w wysokości 0,24 zł na akcję, podała spółka.
"Zwyczajne walne zgromadzenie IMS S.A. podjęło uchwałę ws. wypłaty dywidendy za 2017 rok w wysokości 24 grosze/akcję, tj. w wartości 7 905 221,28 zł. Dywidendą objętych będzie 32 938 422 akcji (w dywidendzie nie uczestniczy 561 477 akcji własnych spółki)" - czytamy w komunikacie.
Dzień dywidendy ustalono na 13 czerwca, zaś termin wypłaty dywidendy to 27 czerwca 2018 roku.
"Wartość dywidendy jest wyższa o 4 grosze/akcję od pierwotnej rekomendacji zarządu i rady nadzorczej spółki. Wartościowo i w przeliczeniu na jedną akcję jest to najwyższa dywidenda w historii spółki" - podano także.
Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).