Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej BTM (BYTOM) w maju br. wyniosła ok. 19,37 mln zł i była wyższa o ok. 18,9% w skali roku, podała spółka.
Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej Bytomia w okresie styczeń-maj 2018 roku wyniosła ok. 76,04 mln zł i była wyższa o ok. 9,8% r/r.
Sprzedaż detaliczna w sklepach porównywalnych w okresie styczeń-maj wzrosła o 7% r/r do 70,67 mln zł, podano w komunikacie.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa wyniosła w okresie styczeń-maj 39,87 mln zł i była wyższa o 16,1% w skali roku.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w okresie styczeń-maj 39,15 mln zł i była wyższa o 16,9% w skali roku.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.