Gra "House Flipper" w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu, podał PLW (PLAYWAY).
"Zarząd PlayWay [...] informuje, że gra 'House Flipper', która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 17.05.2018 r. już w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu. Pierwsza doba sprzedaży w sklepie Steam trwała od godz. 17.00 polskiego czasu w dniu 17.05.2018 r. do godz. 9.00 w dniu 18.05.2018 r. Wedle szacunkowych danych posiadanych przez spółkę, w ciągu pierwszych 72 godzin sprzedaży do klientów w sklepach online, oraz w dystrybucji detalicznej trafiło ponad 80 tys. sztuk gry" - czytamy w komunikacie.
"House Flipper" 17 maja znajdował się na 1 pozycji w tzw. Steam Global Sale, a w drugiej dobie sprzedaży plasował się na pozycjach od 2 do 3, podano także.
Wytworzenie gry razem z budżetem marketingowym kosztowało poniżej 550 tys. zł. Wydawcą gry jest Frozen District, w której to PlayWay posiada 80% udziałów w kapitale zakładowym, przypomniano.
"Obecnie trwają prace nad rozwojem gry oraz planowaniem kolejnych dodatków i usprawnień. Z uwagi na sukces gry w wersji na PC przyśpieszone zostały prace nad wersjami na konsole Xbox One i PlayStation 4. Wersja mobilna gry jest produkowana już od kilku miesięcy" - czytamy także.
PlayWay, który w 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki.